Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
    Arcade
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    Modern Warfare 2
    Battlefield 3 Info
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

Paintball2010-080.JPG

20090628_44_resize.JPG

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - Black Ops: Escalation DLC

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

Black Ops: Escalation DLC
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Call of Duty - Series
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin
::DFC:: Admin

netherlands.png

Status: Offline
Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Fri 03, Jun 2011 06:49 Post subject: No icon Re: Black Ops: Escalation DLC Reply with quote

DFC-zTony[NL] wrote (View Post):
Niet gedownload en ook zeker nog niet van plan. CoD kost inmiddels bijna € 90 op deze manier, is eigenlijk te belachelijk voor woorden.

Waar koop jij je games??
40 + 12 + 12 = nog steeds 64 euro en geen 90.

Is natuurlijk teveel, dat ben ik met je eens, maar het is verre van 90 euro...

Night.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 03, Jun 2011 10:55 Post subject: No icon Re: Black Ops: Escalation DLC Reply with quote

Nou wees maar voorbereid dan Tony maar dit word toekomstbeeld van PC gaming & console, mappacks of maandelijks betalen...het is wat je er voor over heb en of je het er uithaalt  met spelen. (veel spelen  Wink )

Ieder zijn keus, ik vind het wel waard, niet dat ik het tof vind om te betalen maar ja je heb er wel weer plezier van zo met zn allen vind ik, en daar gaat het mij toch hoofdzakelijk om.  thumleft

Back to top
View user's profile Send private message
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 03, Jun 2011 12:55 Post subject: No icon Re: Black Ops: Escalation DLC Reply with quote

Zat met de consoleprijzen in mijn hoofd.

@nohands: het is iid zo, dat de PC helaas de console achterna gaat en dat is best een trieste constatering voor ons PC-gamers. We krijgen vaak al matige tot slechte ports van de console en moeten daar ook nog eens flink voor betalen. Dat daarnaast er nu allerlei ongewenste nevenzaken gaan komen, waar we gedwongen voor moeten gaan betalen maakt het nog een stuk triester. Gelukkig kunnen we nu nog steeds gewoon kiezen om mappacks niet te kopen en toch gewoon te kunnen spelen. Elite is echter de opmaat naar het scenario dat geen enkele PC-gamer wil. Het verschil tussen een console en PC verdwijnt op deze manier en het wordt het begin van het einde van PC-gaming.

Koop straks namelijk een goedkoop PC'tje om wat Office zaken op te doen (300-400 euro), samen met een console (200-500 euro) en tel uit je winst. Met beide kun je flink wat meer jaren vooruit dan met je huidige Game-PC en de games zijn in ieder geval perfect afgestemd op het platform.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

Steam: Undertaker[NL]
Origin ID: Undertak3r-NL
PostPosted: Fri 03, Jun 2011 13:07 Post subject: No icon Re: Black Ops: Escalation DLC Reply with quote

Console gaming SUCKS bigtime. Als het zover komt dat ik het niet meer kan betalen om mijn spel te spelen op de pc dan gaat deze jongen met gamepensioen vrees ik. Shooter op console vind ik echt niks.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
DFC-Soldaat[NL]
::DFC:: Member
::DFC:: Member

netherlands.png

PostPosted: Fri 03, Jun 2011 13:14 Post subject: No icon Re: Black Ops: Escalation DLC Reply with quote

even weer wennen, maar zeer leuke mappen!

Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

Steam: AcidPhonk
PostPosted: Fri 03, Jun 2011 14:23 Post subject: No icon Re: Black Ops: Escalation DLC Reply with quote

DFC-Undertaker[NL] wrote (View Post):
Console gaming SUCKS bigtime. Als het zover komt dat ik het niet meer kan betalen om mijn spel te spelen op de pc dan gaat deze jongen met gamepensioen vrees ik. Shooter op console vind ik echt niks.

AMEN  Idol

Elite is ook een keuze, niet verplicht. Kan tot nu toe nog niet echt de voordelen van elite zien, behalve wat meer extra's en instellingen.

Back to top
Giga[NL]

netherlands.png

Steam: scofield_pro
Origin ID: GigaNL
PostPosted: Fri 03, Jun 2011 16:30 Post subject: No icon Re: Black Ops: Escalation DLC Reply with quote

Naaah, ben daar niet van overtuigd. Er zal tijd een vraag blijven naar een PC-feeling van games! Als ze dit teveel naar een console brengen gaat ze dit mensen kosten en daarbij ook geld. Dan zullen de kosten hoger worden dan de opbrengsten. Ik ben er van overtuigd dat zolang de vraag groot genoeg blijft (en dat is ie op dit moment nog ZEKER) heet aanbod misschien zal veranderen maar wanneer ze dit te ver doordrijven de bedrijven het zelf ook wel zullen merken en weer teruggaan naar de roots. Deze markt kunnen ze toch niet negeren? Nooit niet!

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sixtyn1ne[NL]

blank.png

PostPosted: Fri 03, Jun 2011 21:11 Post subject: No icon Re: Black Ops: Escalation DLC Reply with quote

Zo lang het op deze manier gaat , vind ik het best.
Wil best een keer een mappackje kopen , maar betalen om te kunnen spelen .... echt niet.

Zoals hierboven al vermeld , dan maar met pensioen en lekker racegames spelen op een console.
Buiten het clangebeuren is fps-gaming de laatste tijd toch al behoorlijk naar de kl*** geholpen.

En buiten het betalen , vind ik dat dedicated servers een issue moet blijven.
Elke game die vanaf nu geen dedi's host is voor mij gewoonweg not done.

De eerste game die dit had was MW2 en dat was zo'n afknapper dat ik daar nooit meer intrap.
Dus mocht dat zo zijn met MW3 dan zien jullie mij niet op welke server dan ook.

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco
Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Call of Duty - Series Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum