Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

LAN-2010-Foto0053.JPG

Fotos-LAN2011-0066.jpg

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Call of Duty - Series
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
zippo1[NL]

netherlands.png

Status: Offline
PostPosted: Sun 13, Jan 2013 15:38 Post subject: No icon Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

Call of Duty: Black Ops

Eergisteren verscheen het gerucht al dat de inhoud van het eerste DLC-pakket voor Call of Duty: Black Ops 2 gelekt was. Dit kwam door een promo-poster op de officiële Call of Duty-forums. Vandaag is de promo-poster ook in een GameStop-filiaal gevonden.

Twittergebruiker @RaptorClaw141 kwam de poster binnen toen hij langs zijn lokale gamestore ging. Raptor heeft vervolgens foto's gemaakt van de poster en deze verspreid via twitter. Ditmaal kunnen we ook de releasedatum op de poster zien: 29 januari 2013. De DLC verschijnt ook dit jaar eerst op de Xbox 360.

In de DLC zitten vier nieuwe multiplayermappen Grind, Hydro, Downhill en Mirage, een zombiemap Die Rise en een bonuswapen: de peacekeeper SMG. Seizoenspashouders kunnen de content gratis downloaden. Voor niet-seizoenspashouders zal het pakket waarschijnlijk 1200MS (€14,99) kosten.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
DFC-TheEd[NL]

netherlands.png

Steam: terminator82997
Origin ID: The_Ed_NL
PostPosted: Wed 23, Jan 2013 12:39 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

http://www.ng-gamer.nl/trailers/23221/1/Prison-Break-acteur-schittert-in-Black-Ops-2-Revolution-trailer

Back to top
View user's profile Send private message
DFC-Soldaat[NL]
::DFC:: Member

netherlands.png

PostPosted: Wed 23, Jan 2013 16:47 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

DFC-TheEd[NL] wrote (View Post):
http://www.ng-gamer.nl/trailers/23221/1/Prison-Break-acteur-schittert-in-Black-Ops-2-Revolution-trailer  

lol

Back to top
DFC-Psyclops[NL]

netherlands.png

Origin ID: Psyclops_NL
PostPosted: Wed 23, Jan 2013 18:57 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

HAHAHa geweldig.

Grtz Sebas

Back to top
DFC-Justsomebody[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 23, Jan 2013 19:46 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

Nice car Razz

Back to top
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

Steam: Undertaker[NL]
Origin ID: Undertak3r-NL
PostPosted: Wed 23, Jan 2013 21:26 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

op gamecardwinkel.nl is de seasonpass maar 35,- wees er snel bij want er waren er maar een paar op voorraad.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

Steam: AcidPhonk
PostPosted: Mon 25, Feb 2013 22:23 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

DFC-Undertaker[NL] wrote (View Post):
op gamecardwinkel.nl is de seasonpass maar 35,- wees er snel bij want er waren er maar een paar op voorraad.

Hmmm, net gekeken... staat op 49 euro??? Als ik mij niet vergis is dat net zo duur als via Steam?

Back to top
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin
::DFC:: Admin

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Tue 26, Feb 2013 20:16 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

AcidPhonk[NL] wrote (View Post):

Hmmm, net gekeken... staat op 49 euro??? Als ik mij niet vergis is dat net zo duur als via Steam?

Idd, hij was wel 35, ik had hem ook voor die prijs.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 26, Feb 2013 20:37 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

Dan heb ik blijkbaar mazzel gehad; ik heb er daar zondag nog 2 gekocht voor € 39,95 (per stuk wel te verstaan).

Nog 2 nachtjes slapen (of is het gewoon 1 en kunnen we donderdagochtend om 00:01 al direct aan de gang?)

Follow me @ Twitter and/or meet me @ Facebook
Back to top
DFC-OJ[NL]

netherlands.png

Steam: OJ[NL]
PostPosted: Fri 01, Mar 2013 19:30 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

Ik begreep gisteren dat de DLC geen hardcorde mappen bevat.  Sad Is bij iemand bekend of deze alsnog komen? Voor mij wel een belangrijke reden om de DLC al dan niet aan te schaffen.
Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

Steam: AcidPhonk
PostPosted: Fri 01, Mar 2013 20:00 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

DFC-OJ[NL] wrote (View Post):
Ik begreep gisteren dat de DLC geen hardcorde mappen bevat.  Sad Is bij iemand bekend of deze alsnog komen? Voor mij wel een belangrijke reden om de DLC al dan niet aan te schaffen.

Ja, deze komen nog. Al diverse twitter berichten vanuit CoD dat deze ook voor HC komen. Hier zit ik ook op te wachten...

BTW, heb de Peacekeeper (heerlijk wapen) al fully unlocked, en in diamant camo...

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=130219072

Back to top
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 02, Mar 2013 13:10 Post subject: No icon Re: Eerste Black Ops 2 DLC verschijnt 29 januari Reply with quote

AcidPhonk[NL] wrote (View Post):
BTW, heb de Peacekeeper (heerlijk wapen) al fully unlocked, en in diamant camo...

Get a life :P

Overigens zijn de HC-modes er al

Follow me @ Twitter and/or meet me @ Facebook
Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Call of Duty - Series Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum