Gehijackte Account *Opgelost:)*
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

#1: No icon Gehijackte Account *Opgelost:)* Author: MorinioLocation: Enschede PostPosted: Sat 13, Nov 2010 12:47
    —
Ey kerels,

Ik heb mijn account weer terug^^, wachtwoord en geheime vraag zijn veranderd in mijn voordeel;), excuses voor de eventuele overlast die iemand heeft gehad van die scammer via mijn account. Mijn naam is veranderd in Morinio, zie jullie allen in BO.

Laters,

Pascal

Last edited by Morinio on Mon 15, Nov 2010 19:22; edited 3 times in total

#2: No icon Re: Gehijackte steam account Author: iCy[NL]Location: Ter Apel PostPosted: Sat 13, Nov 2010 12:54
    —
Zie bericht hieronder:
Code:
13:44 - Smoke Mc^2Weed: Battlefield: Bad Company 2â„¢ FOR FREE!!! http://bc2.thesteamshop.com Only this weekend!!!

GA NIET IN OP DIT BERICHT EN WIJZIG ZSM JE WACHTWOORD MOCHT JE DIT WEL GEDAAN HEBBEN.

#3: No icon Re: Gehijackte steam account Author: DFC-TDMrider[NL] PostPosted: Sat 13, Nov 2010 12:54
    —
Voor niets gaat de zon op  Wink de rest kost geld  Sad
Vind het echt heel lullig voor je. (wel een "goede" les voor de toekomst .......)
Hoop dat Steam snel je probleem kan oplossen.

Dit is overigens de afdeling COD en niet BF.....  Wink

#4: No icon Re: Gehijackte steam account Author: MorinioLocation: Enschede PostPosted: Sat 13, Nov 2010 12:58
    —
DFC-iCy[NL] wrote (View Post):
Zie bericht hieronder:
Code:
13:44 - Smoke Mc^2Weed: Battlefield: Bad Company 2â„¢ FOR FREE!!! http://bc2.thesteamshop.com Only this weekend!!!

GA NIET IN OP DIT BERICHT EN WIJZIG ZSM JE WACHTWOORD MOCHT JE DIT WEL GEDAAN HEBBEN.

GVD gebruikt die kerel mijn account om anderen te spammen

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

#5: No icon Re: Gehijackte steam account Author: DFC-TDMrider[NL] PostPosted: Sat 13, Nov 2010 13:02
    —
Hahaha, leuke truuc zo.
Zou zeggen: verwijder deze topic en haal 'm weg bij Friends of .....

#6: No icon Re: Gehijackte steam account Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Sat 13, Nov 2010 18:53
    —
Oke, in ieder geval heel erg bedankt fat je het hier even komt vermelden, dan zijn wij er voor gewaarschuwd en kunnen we je account blokkeren.

Klote voor je kerel... Sad

#7: No icon Re: Gehijackte steam account Author: Hout[NL] PostPosted: Sat 13, Nov 2010 20:23
    —
damn,, das echt klote!

sterkte met het niet gamen:D

#8: No icon Re: Gehijackte steam account Author: RayOmac[NL] PostPosted: Mon 15, Nov 2010 10:58
    —
48 uur zijn voorbij wat is er gebeurt?

#9: No icon Re: Gehijackte steam account Author: MorinioLocation: Enschede PostPosted: Mon 15, Nov 2010 16:40
    —
RayOmac wrote (View Post):
48 uur zijn voorbij wat is er gebeurt?

Nog niks, de naam van mijn account is veranderd in a_a en die kerel die erop zit heeft black ops gespeeld>.<

#10: No icon Re: Gehijackte Account *Opgelost:)* Author: iCy[NL]Location: Ter Apel PostPosted: Tue 16, Nov 2010 11:50
    —
Dan is dit toch nog niet opgelost?

#11: No icon Re: Gehijackte Account *Opgelost:)* Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Tue 16, Nov 2010 12:52
    —
scratch

#12: No icon Re: Gehijackte Account *Opgelost:)* Author: MorinioLocation: Enschede PostPosted: Fri 19, Nov 2010 08:22
    —

Een paar uur nadat ik dat bericht plaatste is het opgelost

#13: No icon Re: Gehijackte Account *Opgelost:)* Author: Witteger[NL]Location: Twello PostPosted: Fri 19, Nov 2010 17:29
    —
Morinio wrote (View Post):

Een paar uur nadat ik dat bericht plaatste is het opgelost

hoe dan account terug gekregen met ander wachtwoord?

#14: No icon Re: Gehijackte Account *Opgelost:)* Author: koba[NL]Location: Haarlem PostPosted: Fri 19, Nov 2010 18:27
    —
Nou cu6 ermee.Idd wat TDM zei voor niets gaat de zon op!!

#15: No icon Re: Gehijackte Account *Opgelost:)* Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Sat 20, Nov 2010 17:35
    —
Heren DFC, ik kreeg dezelfde link nu van de heer TBR JohnMajor!!!!!

Verwijderen of blokkeren uit je vriendelijst!!!

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1