Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

#1: No icon Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error Author: Giga[NL] PostPosted: Mon 15, Nov 2010 16:20
    —
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=9b2da534-3e03-4391-8a4d-074b9f2bc1bf&displaylang=en

Iets van FATAL error met CoD Black Ops? Komt vaak op 32 bits voor. Vorige cod ook al

This MIGHT do the job!

PS: Download goede os versie! Als repair niet helpt? Remove en reinstall van de package.

Groet,
Chris

#2: No icon Re: Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error Author: DFC-MadMax[NL]Location: Helmond PostPosted: Tue 16, Nov 2010 20:05
    —
Giga you suck!
Werkt niet!

#3: No icon Re: Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error Author: Giga[NL] PostPosted: Wed 17, Nov 2010 22:21
    —
Dan moet je morgen maar ff aankloppen. Help ik je met nog 4 mogelijke oplossingen

#4: No icon Re: Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error Author: DFC-TDMrider[NL] PostPosted: Wed 17, Nov 2010 23:51
    —
DFC-Giga[NL] wrote (View Post):
Dan moet je morgen maar ff aankloppen. Help ik je met nog 4 mogelijke oplossingen

Aankloppen? DELEN..... er zijn meer mensen met die problemen  Wink

#5: No icon Re: Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error Author: Giga[NL] PostPosted: Thu 18, Nov 2010 09:55
    —
Nouja dat kost me erg veel tijd, doe het liever altijd via TeamViewer zelf wanneer hun meekijken;) . Nu heb ik hier een held die niet zo lui is als mij.

http://segmentnext.com/2010/11/09/call-of-duty-black-ops-crashes-freezes-errors-sound-fixes/

#6: No icon Re: Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error Author: DFC-TDMrider[NL] PostPosted: Thu 18, Nov 2010 10:23
    —
DFC-Giga[NL] wrote (View Post):
Nouja dat kost me erg veel tijd, doe het liever altijd via TeamViewer zelf wanneer hun meekijken;) . Nu heb ik hier een held die niet zo lui is als mij.

http://segmentnext.com/2010/11/09/call-of-duty-black-ops-crashes-freezes-errors-sound-fixes/  

hahahaha, en iedereen volgen via teamviewer heb je wel tijd voor?  Mad
Neem aan dat niet iedereen het leuk vind dat je met teamviewer op de pc zit hahahahah

Top dat je nu shared. Ik heb zelf geen issues, maar weet dat sommige echt met de handen in het haar zitten ......

#7: No icon Re: Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error Author: DFC-Psyclops[NL]Location: Drachten PostPosted: Thu 18, Nov 2010 10:45
    —
Win7 32bit
Drie keer vastloper gehad maar alleen in het menu van MP.

Niet gelezen wat het was kan ook DX error zijn ivm me tmn crossfire.

#8: No icon Re: Call of Duty: Black Ops Microsoft C++ error Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Thu 18, Nov 2010 11:19
    —
Ik heb het ook al een stuk 0f 6 keer gehad, maar het ligt volgens mij aan de game, en niet aan de mensen hun PC. Daarom ga ik nergens aan zitten klooten, van het één probleem kom je dan weer in het ander meestal.

Wacht wel op patch.  Wink

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1