Mw3 op meer pc's. Is dat mogelijk?
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

#1: No icon Mw3 op meer pc's. Is dat mogelijk? Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Thu 12, Apr 2012 18:10
    —
En dan is het zover, je zoon is niet meer tegen te houden. Nog wel samen met papa, maar toch wel zelf de eerste stappen op het serieuze shootergebied. Mw3 dus net als zijn andere puberende vriendjes.

Maar liever niet op mijn account en dan ook liever met eigen instellingen op zijn eigen pc. Zit echte niet te wachten om nu direct een extra game te kopen, ook al kost ie nog maar €25.

Is het mogelijk om (legaal) met 1 exemplaar op verschillende pc's en verschillende steamaccounts te spelen? Gelijktijdig spelen is overigens niet nodig.

#2: No icon Re: Mw3 op meer pc's. Is dat mogelijk? Author: DFC-PipodeClown[NL]Location: Heerlen PostPosted: Thu 12, Apr 2012 19:47
    —
Helaas, de unieke id van het spel wordt gekoppeld aan jou steamaccount.
Das de reden waarom ik voor elk spel een nieuw steamaccount aanmaak. Kan ik mijn zoon mw2 laten spelen zonder dat hij mijn MW3 of Shogun account vernaggeld.
Kortom een legale manier is er volgens mij niet :/

#3: No icon Re: Mw3 op meer pc's. Is dat mogelijk? Author: Xerion[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Thu 12, Apr 2012 20:46
    —
Nee helaas niet mogelijk. Als je eenmaal jouw MW3 connect met jouw steam-ID dan zit die er aan vast. En kan die ook maar 1x opgestart worden etc. etc.

#4: No icon Re: Mw3 op meer pc's. Is dat mogelijk? Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Thu 12, Apr 2012 22:15
    —
DFC-PipodeClown[NL] wrote (View Post):
Helaas, de unieke id van het spel wordt gekoppeld aan jou steamaccount.
Das de reden waarom ik voor elk spel een nieuw steamaccount aanmaak. Kan ik mijn zoon mw2 laten spelen zonder dat hij mijn MW3 of Shogun account vernaggeld.
Kortom een legale manier is er volgens mij niet :/

Bedankt voor de tip van die aparte steamaccounts.

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1