Mensen die ergens problemen mee ervaren
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

#1: No icon Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: Witteger[NL]Location: Twello PostPosted: Wed 14, Nov 2012 16:23
    —
http://guide4games.com/index.php/fixes/2579-call-of-duty-black-ops-2-pc-crashes-crash-to-desktop-freezes-low-fps-connection-issues-and-fixes#h36-problem-23-cod-black-ops-2-display-driver-has-stopped-working  

hier staan 38 verschillende problemen met black ops 2 en hun oplossingen.

voor de mensen die problemen hebben.

#2: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: ScreamingEagles[NL] PostPosted: Wed 14, Nov 2012 16:51
    —
Dank u heb net alle drivers er afgepleurd en driversweeper er over en gejast dus ff kijken nu:)

#3: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: ScreamingEagles[NL] PostPosted: Wed 14, Nov 2012 19:01
    —
Niet opgelost krijg deze foutmelding t6mp.exe elke keer bij chrash.

#4: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: ScreamingEagles[NL] PostPosted: Fri 16, Nov 2012 07:31
    —
Van alles geprobeerd tot herinstall toe maar blijft crashen,wachten maar op en patch of drivers die dit gaan verhelpen Sad

#5: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Fri 16, Nov 2012 11:08
    —
Wat voor GPU heb je? Ati 5xx?

Wellicht is proberen zonder autosync every frame en dan niet je max framerate instellen

#6: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: DFC-NightMare[NL]Location: Den Haag PostPosted: Fri 16, Nov 2012 11:23
    —
er zijn nu "weer" nieuwe beta drivers beschikbaar, deze zouden dat probleem oplossen

#7: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: ScreamingEagles[NL] PostPosted: Sat 17, Nov 2012 00:18
    —
310.54 he b ik al maar lost het probleem niet op, nee heb een msi 580 oc.

#8: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: Eihuppel[NL] PostPosted: Sat 17, Nov 2012 07:54
    —
Ik heb er ook last van.... Meteen bij het opstarten crashed hij. Terwijl ik hem wel al 1 hele dag gespeeld heb....  Mad
Als ik hem dan afsluit, dan start hij meteen (zonder tussenkomst van mij) meteen weer op....

#9: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Sun 18, Nov 2012 11:49
    —
DFC-ScreamingEagles[NL] wrote (View Post):
msi 580 oc.
uuh sorry ik bedoelde natuurlijk nVidea 5xx en niet Ati-kaarten. Met die reeks zijn dus vaker problemen.

#10: No icon Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren Author: ScreamingEagles[NL] PostPosted: Mon 19, Nov 2012 23:08
    —
probleem opgelost door mijn voltage te verhogen naar 1100mv nu 2 avonden zonder crash:) en kaart wordt maar paar graden warmer dus geen probleem, al vindt ik het wel raar dat het zo opgelost moest worden.

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1