Dune II webbrowser
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]

::DFC:: Dutch Fight Club -> Andere Games

#1: No icon Dune II webbrowser Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Sun 30, Dec 2012 12:36
    —
Lang, lang geleden bracht Westwood Studios de game Dune II uit, volgens vele de eerste RTS game. Dune II: The Building of a Dynasty (ook bekend onder de naam Dune II: Battle for Arrakis) is een videospel gebaseerd op de film Dune, welke op haar beurt weer gebaseerd is op de roman Duin van Frank Herbert. Voor de fans hebben wij goed nieuws, de game is namelijk gratis te spelen via je browser.

http://play-dune.com/atreides/

#2: No icon Re: Dune II webbrowser Author: DFC-NightMare[NL]Location: Den Haag PostPosted: Sun 30, Dec 2012 20:42
    —
Hier begon het mee toch..... Geweldig.

#3: No icon Re: Dune II webbrowser Author: DFC-PipodeClown[NL]Location: Heerlen PostPosted: Mon 31, Dec 2012 11:59
    —
Ik heb het Viper via een dos-box laten spelen, heb nog altijd de floppies!
Maarrr hij vond er nix an.
Sja de graphics he, die jonkies zijn zo veeleisend.

#4: No icon Re: Dune II webbrowser Author: DFC-Psyclops[NL]Location: Drachten PostPosted: Mon 31, Dec 2012 12:29
    —
Nooit gespeeld, ik heb Civilization gespeeld (kwam 1 jaartje eerder uit) 1991.

#5: No icon Re: Dune II webbrowser Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Mon 31, Dec 2012 17:20
    —
Civilization heb ik helemaal grijs gespeeld

#6: No icon Re: Dune II webbrowser Author: Rafneck32[NL]Location: Papendrecht PostPosted: Tue 01, Jan 2013 13:50
    —
Dune II heb ik grijs gespeeld, leuke game.
Wilde deze ook eens op mijn zoon's zijn pc zetten maar lukte niet echt.

#7: No icon Re: Dune II webbrowser Author: DFC-PipodeClown[NL]Location: Heerlen PostPosted: Wed 02, Jan 2013 19:54
    —
Raf,
probeer het eens hier mee:
http://www.dosbox.com/

#8: No icon Re: Dune II webbrowser Author: Rafneck32[NL]Location: Papendrecht PostPosted: Thu 03, Jan 2013 12:04
    —
Zal eens kijken, tnx Pieps.

::DFC:: Dutch Fight Club -> Andere Games

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1