Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

#1: No icon uprising Author: Viper[NL] PostPosted: Fri 05, Apr 2013 15:54
    —
http://www.gamersnet.nl/movies/call_of_duty_black_ops_ii/uprising_dlc_map_pack/
nieuwe DLC ziet er goed uit

#2: No icon Re: uprising Author: Mad-Ed[NL]Location: berkel en rodenrijs PostPosted: Fri 05, Apr 2013 16:05
    —
Een slecht spel wordt nooit beter al produceren ze nog 20 dlc!! Mad

#3: No icon Re: uprising Author: ScreamingEagles[NL] PostPosted: Sat 06, Apr 2013 11:11
    —
cod rip:)))

#4: No icon Re: uprising Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Sat 06, Apr 2013 15:30
    —
DFC-Mad-Ed[NL] wrote (View Post):

is geen slecht spel.
alleen hoop cheaters, dictated server en probleem is opgelost

#5: No icon Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Sat 06, Apr 2013 20:38
    —
Met onder meer een gepimpte Fire Range uit BO en een lekker nieuwe zombie-knaller

Link

#6: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: ScreamingEagles[NL] PostPosted: Sun 07, Apr 2013 09:58
    —
Ja maar die komen er nooit meer dus verandert er niks als de volgende cod geen andere engine krijgt en dedi servers laat ik hem gewoon liggen:))

#7: No icon Re: uprising Author: AcidPhonk[NL]Location: Nijmegen PostPosted: Sun 07, Apr 2013 16:33
    —
DFC-TheEd[NL] wrote (View Post):
DFC-Mad-Ed[NL] wrote (View Post):

is geen slecht spel.
alleen hoop cheaters, dictated server en probleem is opgelost

Nee hoor! Moet eerlijk zeggen dat ik bij BO2 bijna geen cheaters tegen kom, en ik heb er nu zo'n 500uur opzitten!!! En geloof me, ik weet het echt wel als iemand cheat.
MW3 (en bijna alles van IW) dat was dus echt wel een ramp... Vooral die klote Russen en Polen. Nu speel ik zo goed als altijd (goddank) met alleen Noord Europeanen.

Maar zoals je wel vaker hoort links en rechts word het wel tijd voor een nieuwe engine.

#8: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: Mad-Ed[NL]Location: berkel en rodenrijs PostPosted: Sun 07, Apr 2013 17:27
    —
Geen cheaters??
Dan wordt het tijd dat ik het gamen gaat opgeven Neutral
S,middags alleen maar russen en polen in game!
Ikke niet begrijpen Sad

#9: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: AcidPhonk[NL]Location: Nijmegen PostPosted: Tue 09, Apr 2013 16:54
    —
Polen of Russen kom ik dus zelden tegen bij BO2 (gelukkig). Heb jij je Best Preferences wel goed ingesteld? Ping max op 50/60 !!!

#10: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: DFC-Justsomebody[NL] PostPosted: Tue 09, Apr 2013 17:55
    —
AcidPhonk[NL] wrote (View Post):
Polen of Russen kom ik dus zelden tegen bij BO2 (gelukkig). Heb jij je Best Preferences wel goed ingesteld? Ping max op 50/60 !!!

Nou ik weet niet waar jij dan zit, maar de laatste tijd worden we overspoeld door russen en polen sinds de laatste update ook slechtere servers wat betreft ping.

#11: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: AcidPhonk[NL]Location: Nijmegen PostPosted: Thu 11, Apr 2013 10:52
    —
Heb je verder nog iets aan staan tijdens het spelen of zo? Als ik bijv. een film DL, en ik ben bo2 aan het spelen dan kom ik ook op kl#te servers uit.
Oke, sinds de laatste update is het misschien iets minder stabiel. Maar meestal zit ik gewoon bij NLers of omringende landen.

#12: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: DFC-Justsomebody[NL] PostPosted: Thu 11, Apr 2013 18:34
    —
Nope als ik game dan is me pc maar met 1 ding bezig, met de game die ik aan het spelen ben. De server instellingen staan ook op het laagste 50, lager kan niet. en cheaters zitten er helaas ook wel met enige mate bij.

#13: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Mon 15, Apr 2013 20:17
    —
En voor de zombie liefhebbers.....ff deze checken: http://www.gamecloud.nl/videos/62911/zombies-op-alcatraz-in-black-ops-ii/

#14: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: DFC-NightMare[NL]Location: Den Haag PostPosted: Fri 19, Apr 2013 21:09
    —
Hoe zijn de mappen heren ?

#15: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: AcidPhonk[NL]Location: Nijmegen PostPosted: Mon 22, Apr 2013 09:38
    —
DFC-NightMare[NL] wrote (View Post):

Weet niet... Release was voor xBox. PC was/is nog niet bekend, maar is meestal maand later...

#16: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: AcidPhonk[NL]Location: Nijmegen PostPosted: Sat 27, Apr 2013 18:16
    —
DFC-NightMare[NL] wrote (View Post):

16 mei voor PC...

#17: No icon Re: Nieuwe DLC voor BO 2 verschijnt 16 april Author: DFC-Undertaker[NL] PostPosted: Sat 27, Apr 2013 21:22
    —
idd 16 mei voor pc

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1