Welke Rainbow six
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]

::DFC:: Dutch Fight Club -> Rainbow Six - Series

#1: No icon Welke Rainbow six Author: DFC-ForShizzle[NL] PostPosted: Thu 08, Mar 2018 10:26
    —
Ha boys,

Ik zie jullie veel Rainbow Six spelen en dan zit ik weer in mijn eentje cod te spelen  Sad
Ik heb even zitten kijken naar Rainbow Six en wil 'm graag aanschaffen, maar er zijn meerdere versies te verkrijgen. Welke versie kan ik het beste kopen, zodat ik met jullie kan meespelen?

Kan ik uit de voeten met de starter edition of de standard edition? Of moet ik de advanced edition kopen? Er is ook nog een gold en complete edition.

Ik hoor het graag, thanks!

#2: No icon Re: Welke Rainbow six Author: DFC-Justsomebody[NL] PostPosted: Fri 09, Mar 2018 20:14
    —
Hoi als je via Uplay kijk in de winkel op Rainbow six kan je daar alle edities met elkaar vergelijken.

Hier onder het staatje wat je krijgt bij elke editie.
Heb geen prijzen, deze verschillen haast per dag ivm actie's bij ubi of steam.

Starter Edition   Standard Edition     Advanced Edition      Gold Edition     Complete Edition

Alle game modi en maps:                 +                   +                           +                        +                     +

600 Rainbow Six credits:                                       +                            +                      +                      +

10 Outbreak collection packs:                               +                            +                      +                      +

Year 3 pass:                                                                                                              +                      +

Year 1 en 2 operators:                                                                                                                        +

Tijd om operators vrij te spelen: Langer           Standaard           Standaard         Standaard             Standaard

#3: No icon Re: Welke Rainbow six Author: DFC-ForShizzle[NL] PostPosted: Sat 10, Mar 2018 19:07
    —
Thanks!

Oke, dus ik kan gewoon met de starters editie gewoon alles spelen met jullie. Top!

#4: No icon Re: Welke Rainbow six Author: DFC-Justsomebody[NL] PostPosted: Sat 10, Mar 2018 19:37
    —
Ik zou voor de standaard versie gaan

#5: No icon Re: Welke Rainbow six Author: DFC-NightMare[NL]Location: Den Haag PostPosted: Tue 13, Mar 2018 21:10
    —
Koop een key op allkeyshop.com is goedkoper

#6: No icon Re: Welke Rainbow six Author: DFC-ForShizzle[NL] PostPosted: Wed 14, Mar 2018 12:15
    —
Thanks! Gisteren de standaard edition gekocht voor € 22,-. Geen geld. Ik kom snel even mee gamen.

#7: No icon Re: Welke Rainbow six Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Fri 16, Mar 2018 20:22
    —
ben benieuwd hoe je eerste indruk is, komt veel op je af denk ik  Razz

#8: No icon Re: Welke Rainbow six Author: DFC-ForShizzle[NL] PostPosted: Thu 22, Mar 2018 22:10
    —
Vind het een leuke game, maar erg moeilijk. Moet het veel meer spelen, komt goed  alien

::DFC:: Dutch Fight Club -> Rainbow Six - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1