Modern Warfare 2
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]
Goto page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next  :| |:
::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

#181: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-OJ[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Mon 16, Nov 2009 20:20
    —
Persoonlijk vind ik dat er nogal een verschil is tussen het tekenen van een petitie om dedicated servers te ondersteunen en het boycotten van het spel. Uiteraard heb ik ook liever dedicated servers en daarom heb ik de petitie ook ondertekend, maar dit is voor mij nooit reden geweest het spel niet aan te schaffen.

#182: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Wed 18, Nov 2009 11:23
    —
Verborgen gametypes?
Bron :CallofDuty.nl
Infinity Ward wist zelf nog niet wat ze na Modern Warfare 2 gingen doen, dat er een aantal DLC's zouden komen wisten we ook al. Een DLC die gaat komen hebben we (waarschijnlijk) al gevonden.

Een gamer die het leuk vond om ook maar eens de console hack te gebruiken, heeft maar liefst drie nieuwe gametypes gevonden. Waar zijn de gametypes dan gevonden? Op disc nummer twee. We lijken er langzaam achter de komen waarom Modern Warfare 2, maar liefst twaalf GB groot is.

“/set g_gametype gtnw”
“/set g_gametype oneflag”
“/set g_gametype vip”

Dit zijn de gametypes waar het omgaat. GTNW betekend Global Thermonuclear War, het houdt in dat er een object, Tactical Nuke, is die gevonden moet worden en die dan afgaat. In de gametype Oneflag gaat het erom dat je de vlag, die in het midden van het level staat, zo vaak mogelijk naar je eigen base brengt. Als laatst dan het gametype VIP, er is een persoon in het team de 'VIP', deze mag niet dood geschoten worden, gebeurt dat wel, dan is het potje voorbij.

De gametypes zijn alleen getest in de mappen Afghan en Favela.

#183: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: Pinky[NL]Location: Ruurlo PostPosted: Wed 18, Nov 2009 11:29
    —
Waarom zijn ze dan weer hiddden? cyclops

#184: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-Psyclops[NL]Location: Drachten PostPosted: Wed 18, Nov 2009 17:22
    —
ViP is echt tof soort gelijk had je in Rainbow Six altijd.

#185: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Sat 21, Nov 2009 18:57
    —
Easter egg Time (zoek de paashaas) Smile

Link

Link

Link

Link

Deze is eerste maar wel leuk "kinderen hehehehe"

Link

#186: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Tue 24, Nov 2009 15:55
    —
Infinity Ward is verslagen..
CallofDuty.nl  24-11-09 16:32:42

Voordat je aan de slag gaat met de singeplayer van Modern Warfare 2 moet je eerst een testronde afleggen op een speciaal daarvoor aangelegd test veld. Aan de hand van jouw tijd, wordt de moeilijkheidsgraad bepaald. Die testronde is niet bepaald makkelijk gemaakt, je schiet al snel onschuldige burgers dood, die je jammer genoeg niet mag raken. Daarnaast moet je, om tijdvermindering te verdienen, bijna al je geschoten kogels raak hebben geschoten.

Een kwestie van oefening baard kunst is het dus eigenlijk. Het oude record stond op naam van de medewerkers van Infinity Ward, wie die medewerker precies is weten we niet, de medewerker had een tijd van 22.60 seconden neer gezet. Die tijd is zo verschrikkelijk snel dat het overtreffen van de tijd zo goed als onmogelijk leek, tot een fanatieke gamer besloot  een poging te wagen, met succes. De diehard gamer zetten een tijd neer van 22.10 seconden. Doe jij hem na? Of nog beter, overtref jij hem?

En nee, dit record is niet gezet op een PC, op de Playstation 3.

Link

#187: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Tue 24, Nov 2009 15:59
    —
Woensdag nieuwe playlist MW2
CallofDuty.nl Modern Warfare 2  24-11-09 16:42:22

Terwijl iedereen Modern Warfare 2 zit te spelen, zitten ze bij Infinity Ward niet stil, ze zijn namelijk druk bezig met een content voor Modern Warfare 2. Deze woensdag zal er een nieuwe Hardcore Playlist verschijnen, zo melde Robert Bowling via zijn Twitter.

Bowling: We're planning to add a new hardcore playlist to #MW2 just in time for the holiday break. Look for Hardcore Ricochet: HQ Pro on Wednesday!

#188: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-GDF_Suez[NL]Location: Grootebroek PostPosted: Tue 24, Nov 2009 19:38
    —

Link

Whahaha wat een lutser bordrotfl

#189: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: BYTE[NL] PostPosted: Tue 24, Nov 2009 20:44
    —
FANTASTISCH!

#190: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: AgReSSoR010[NL]Location: 010 PostPosted: Tue 24, Nov 2009 20:45
    —
hahaha lol die gozer blijft wel rustig of het is in scene gezet hoe dan ook wel leuk gedaan Smile

#191: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Tue 01, Dec 2009 05:46
    —
Jullie kennen Robin Williams waarschijnlijk wel.
Maar wisten jullie ook dat naast acteur hij ook een gamer is, en dat hij vooral Call of Duty speelt?

De acteur die bekend is van onder andere: Night at the Museum 1 en 2 en Flubber, heeft laatst in de Amerikaanse talkshow Late Night with Jimmy Fallon toegegeven dat hij een Gamer is, en vooral Call of Duty speelt.
En dit lever zeker wat grappige momenten op!

Bekijk het filmpje voor het leuke fragment

Link

#192: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Tue 01, Dec 2009 05:51
    —
Modern Warfare 2 is niet zomaar een 'spelletje'. Nee, dat is serieuze business natuurlijk. Toch kan de boog niet altijd gespannen staan en is een beetje ontspanning nooit weg. Lang leve de dedicated LOL servers

Link

#193: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: Berggeit[NL]Location: Deventer PostPosted: Tue 01, Dec 2009 17:51
    —
je bent een beetje laat ed, die was ook al eerder gepost in ander topic dacht ik...

maja, iig wel lekkere muziek wat ze er bij hebben!

#194: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: Illusion[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Wed 02, Dec 2009 19:30
    —
DFC-Berggeit[NL] wrote (View Post):
je bent een beetje laat ed, die was ook al eerder gepost in ander topic dacht ik...

maja, iig wel lekkere muziek wat ze er bij hebben!

@Geit and others, voor de liefhebbers.

Even een off-topic tussendoor: Music is van Deadmau5, op dit moment al flink wat jaren aan de bak en in 2009 VET upcoming.
ik zou zeggen google eens naar tracks als:
ghost 'n' stuff (en hieronder de remix moar ghost 'n' stuff Smile )
hi friend
faxing berlin
move for me  (recent met Kaskade)
i remember (recent met Kaskade)

hahahahahaha

Link

#195: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Wed 02, Dec 2009 20:42
    —
Klinkt goed Illusion, een beetje Daftpunk achtig!!!  thumleft

Thx for the tip....

#196: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: mk79[NL]Location: vught PostPosted: Wed 02, Dec 2009 23:17
    —
klinkt goed joh, echt super.

thanks!!!!!

#197: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: Berggeit[NL]Location: Deventer PostPosted: Thu 03, Dec 2009 09:24
    —
Deadmau5 is bij mij al lang bekend. +- 2 jaar al. Ik kan wel een beetje begrijpen, maar in 2007 was dit al erg 'up-coming' muziek. Desalniettemin, is dit zeker lekkere muziek, en ben ik alleen maar blij dat steeds meer mensen dit soort muziek gaan waderen.  clown

#198: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-TheEd[NL]Location: Dinxperlo PostPosted: Tue 15, Dec 2009 05:39
    —
Bron : Callofduty.nl

Bij de meeste van jullie zal het programma Mythbusters wel bekend zijn. Het programma Mythbusters wordt uitgezonden op Discovery Channel, waarbij een aantal techneuten allerlei mythes gaan uitproberen om te kijken of het de waarheid of onzin is. Dit levert zo nu en dan hilarische en toffe beelden op en een aantal creatieve mensen hebben bedacht dit ook op games toe te passen. Eerder kwam Halo 3 al aanbod in het programma, dit keer is de beurt aan Modern Warfare 2. Onderstaande beelden tonen een aantal dingen die je misschien niet wist en wel werken.

Link

#199: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: Witteger[NL]Location: Twello PostPosted: Tue 15, Dec 2009 07:10
    —
DFC-TheEd[NL] wrote (View Post):
Bron : Callofduty.nl

Bij de meeste van jullie zal het programma Mythbusters wel bekend zijn. Het programma Mythbusters wordt uitgezonden op Discovery Channel, waarbij een aantal techneuten allerlei mythes gaan uitproberen om te kijken of het de waarheid of onzin is. Dit levert zo nu en dan hilarische en toffe beelden op en een aantal creatieve mensen hebben bedacht dit ook op games toe te passen. Eerder kwam Halo 3 al aanbod in het programma, dit keer is de beurt aan Modern Warfare 2. Onderstaande beelden tonen een aantal dingen die je misschien niet wist en wel werken.

Link

LOL!!!

#200: No icon Re: Modern Warfare 2 Author: DFC-Psyclops[NL]Location: Drachten PostPosted: Tue 15, Dec 2009 09:58
    —
Ik vraag me alleen af of je zo een mes dan ook kunt laten terugstuiteren?

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Goto page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next  :| |:
Page 10 of 12