Posted: Mon 29, Mar 2010 20:25 Post subject: Gerucht: CoD7 heet Black Ops EN heeft dedicated servers.
Treyarch is aan zet als het om de volgende Call of Duty game gaat, inmiddels nummero zeven al weer. Nu gaat het gerucht dat een insider van Activision heeft verklapt dat de volledige titel van deze game Call of Duty: Black Ops zal worden. Maar dat is niet het enige wat naar buiten is gekomen. Het verhaal zou namelijk plaats vinden gedurende de Koude Oorlog. Maar ook tijdens de 2de Wereldoorlog en in het hedendaagse. De missies hebben als strijdtoneel Vietnam, Cuba, Zuid-Amerika en de Iraanse ambassade in Londen. Dat klinkt vrij divers allemaal vinden wij. De zombie modus die in World at War geïntroduceerd werd zou ook deze keer in de game aanwezig zijn en dit alles ligt in oktober in de winkel. Mits deze geruchten waar zijn uiteraard. Maar mocht dit allemaal kloppen kunnen de online pc-zeikerdsspelers halsreikend uitkijken naar de nieuwste Call of Duty, de dedicated servers zouden terug zijn. Officieel is het dus allemaal nog niet, en hoe geloofwaardig het ook klinkt, dit kan natuurlijk allemaal verzonnen zijn.
Posted: Tue 30, Mar 2010 09:05 Post subject: Re: Gerucht: CoD7 heet Black Ops EN heeft dedicated servers.
Krijg je alleen weer van die middel eeuwse wapens zeker ÂÂ
Maar ik ga het zeker weer spelen Call of Duty blijft toch een beetje het spel voor mij, ondanks
ze modern warfare 2 keihard verneukt hebben zonder dedicated servers
Krijg je alleen weer van die middel eeuwse wapens zeker ÂÂ
Maar ik ga het zeker weer spelen Call of Duty blijft toch een beetje het spel voor mij, ondanks
ze modern warfare 2 keihard verneukt hebben zonder dedicated servers
Frozen Crossing is een filmpje dat enkele fans van de shooter hebben gemaakt. Net zoals Law Abiding Engineer is het geen broddelwerk van goed bedoelende amateurs, maar een bijna professionele productie. En dat voor een minimaal budget van 209 dollar en 42 dollarcent.
Frozen Crossing is het eerste deel van een serie. Binnenkort komt deel 2 uit....
Posted: Fri 30, Apr 2010 16:06 Post subject: Re: Gerucht: CoD7 heet Black Ops EN heeft dedicated servers.
Treyarch kondigt Call of Duty: Black Ops aan.
Treyarch heeft bekendgemaakt dat de ontwikkelstudio werkt aan Call of Duty: Black Ops. De ontwikkelaar heeft de officiële website van het spel gelanceerd, maar verder nog geen details naar buiten gebracht.
Van de officiële website van Call of Duty: Black Ops valt af te leiden dat het spel gepland staat voor een release op 9 november 2010. Verder hebben uitgever Activision en ontwikkelstudio Treyarch nog niets bekendgemaakt over het spel. De term 'Black Ops' maakt niet direct iets duidelijk over de setting van de nieuwe Call of Duty-game; geheime missies zijn immers van alle tijden. Hierover wordt mogelijk in de nacht van vrijdag op zaterdag meer bekend, als de eerste teaser trailer van Call of Duty: Black Ops op SpikeTV getoond zal worden.
Volgens eerdere geruchten zou het spel zich afspelen in Viëtnam en zou het verhaal een grotere rol spelen dan in Treyarchs vorige Call of Duty-game, World at War. Met het verschijnen van Call of Duty: Black Ops zal er een einde komen aan de jaarlijkse afwisseling tussen Treyarch en Infinity Ward, dat de afgelopen maand bijna de helft van zijn ontwikkelaars zag vertrekken. Voor 2011 staat er een Call of Duty-spel op de planning van ontwikkelstudio Sledgehammer Games
Posted: Thu 20, May 2010 23:13 Post subject: Re: Gerucht: CoD7 heet Black Ops EN heeft dedicated servers.
Ziet er toch wel goed uit, maar ik moet zeggen dat de laatste jaren de games als paddestoelen de grond uit schieten, ik heb MW2 gekocht wat op zich ook een mooie game is met als nadeel het gezeik met het online gamen....grapichs zijn supermooi gemaakt en gedaan!!!
Ziet er toch wel goed uit, maar ik moet zeggen dat de laatste jaren de games als paddestoelen de grond uit schieten, ik heb MW2 gekocht wat op zich ook een mooie game is met als nadeel het gezeik met het online gamen....grapichs zijn supermooi gemaakt en gedaan!!!
Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer Goto page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Next
Page 1 of 8
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum