Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

DFC_Paintbal_BBQ_Juni_2009_042_resize.JPG

dfc_shirt_3.JPG

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - First Strike for PC!

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

First Strike for PC!
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Call of Duty - Series
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

Status: Offline
Steam: Undertaker[NL]
Origin ID: Undertak3r-NL
PostPosted: Mon 21, Mar 2011 18:18 Post subject: No icon First Strike for PC! Reply with quote

25 maart komt First Strike naar de PC te pre orederen op steam €12.59

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 21, Mar 2011 20:07 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Hmm, dat is gelijk wanneer ik mijn 3DS binnenkrijg (hoop te krijgen Wink ). Dat wordt weer lastig kiezen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Mon 21, Mar 2011 23:16 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

DFC-zTony[NL] wrote (View Post):
Hmm, dat is gelijk wanneer ik mijn 3DS binnenkrijg (hoop te krijgen Wink ). Dat wordt weer lastig kiezen.

Simpel toch?

Geef de 3DS aan je kids (maximaal halfuurtje per keer ivm brein afwijkingen).....
En zelf first strike spelen..... :)

Night
Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 21, Mar 2011 23:44 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Nintendo DS is toch voor kids?  Very Happy  Wink

Back to top
View user's profile Send private message
DFC-NightMare[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 21, Mar 2011 23:46 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

3/21/2011

Update on Patch 1.07 and announcement on the First Strike DLC coming to PC

http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=313146&sid=2vcuidmrm4grj57tgr6160p076

Further information regarding the DLC can be found on this forum post by JD_2020:

Hey PC fans,

With the launch of First Strike on the PC on March 25th, I would like to answer a few of the most frequently asked questions from the community pertaining to server admins, clients, and map rotations. Please read the below guide carefully before posting questions in the forums.

Clients:
Anyone can play on any server, regardless of whether or not you have DLC installed. All players will continue to receive patches (including 1.07, which deploys alongside First Strike). If a server rotates to a DLC map that you do not have installed on your PC, you will automatically get kicked from that server.

Note: There will be an additional browser filter introduced in patch 1.07 that allows you to exclude servers with DLC content in their rotation. Quick match searches will only put players into matches with content that they have installed.

Admins:
All servers will have First Strike available on March 25th. It will be at the server admin’s discretion whether or not to run DLC maps on their server. Admins will also have the freedom to choose which First Strike maps will run on their server.

Note: Admins will NOT have to purchase a copy of the map pack in order to install it on their dedicated server.

Hopefully that clears up some of the most frequently asked questions surrounding the DLC deployment that will take place on March 25th.

Regards,
-JD

Source: http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41535
Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 21, Mar 2011 23:51 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Kortom je bent gewoon verplicht de mappack te kopen als heel de clan hem heeft...omdat de server hem draait (of niet, eigen keus)

Back to top
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 22, Mar 2011 07:35 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

zoals ik het lees is het in te stellen of we de mappen willen draaien ja of nee.

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 22, Mar 2011 07:58 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Ja dat klopt, je moet gewoon die mappack hebben want anders kan je gewoon niet spelen als bijv alleen maar 20% van de clan de map heeft dan moet je die mappack wel draaien op de server en moet de rest hem ook gewoon aanschaffen.

Of we draaien hem niet en de mensen die hem hebben aangeschaft gaan ergens anders spelen, heel simpel....of andersom de mensen die hem niet hebben gaan naar een andere server.....kortom je bent eigenlijk altijd "verplicht' om de mappack te kopen en als clan zijnde te draaien.

En als wij hem niet mee zullen laten draaien scheelt dat heel veel bezoekers uiteraard....

Back to top
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 22, Mar 2011 10:55 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Er is niet echt een verplichting, al voelt dat voor veel mensen misschien wel zo. Heb ook van MW2 maar 1 mappack gekocht en dan kun je ook overal spelen.

Gezien de grote "leegte" op onze servers is het misschien een optie om in ieder geval 1 (S&D)server "met" en 1 server "zonder" te draaien. Zo heeft iedereen een keuze en als bijkomend voordeel komt er dan misschien ook eens wat meer spreiding over de servers.

En @ alle mensen die over de 3DS zitten te zeuren  Blah blah blah
Back to top
DFC-Rafneck32[NL]

netherlands.png

Steam: Rafneck32
Origin ID: Raffneck32
PostPosted: Tue 22, Mar 2011 12:10 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Bij MW2 hadden we geen eigen servers.
En als er iemand was die geen mappack had dan kon je gewoon meedoen,alleen kwamen die extra mappen niet voorbij.

Back to top
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 22, Mar 2011 12:25 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

die grote leegte valt volgens mij wel mee maar ieder moet voor zich weten of ze de mappack aanschaffen. Ik vind 12,59 wel meevallen en je kan je weer even uitleven op wat nieuwe maps.
Opzich vind ik het wel een goeie om er 1 met en 1 zonder mappack te draaien.

Ik heb ze in ieder geval aangeschaft.
Voor degene die veel gaan stappen 7 biertjes en je hebt de mappack er al uit.

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 22, Mar 2011 15:02 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Ik zet er 12,50 op dat de server zonder mappack leeg blijf staan en er geen dfc volk op te vinden is. En ik heb nu dus de mappack aangeschaft en ga er ook zeker uitgebreid gebruik vzn maken, sorry voor de dfc leden die hem niet aanschaffen. Bij mw2 hebben we er ook niet veel van kunnen genieten, gebeurt me nu geen tweede keer.

Back to top
DFC-NightMare[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 22, Mar 2011 20:12 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Hi Guys.

De S&D server gaat natuurlijk alle maps draaien.

Tevens denk ik er aan om de eerste week een "S&D new mappack only" server te maken.
Dat zou mooi op de mixed kunnen draaien, daar zit toch bijna geen DFC.

Groet,

Night.
Back to top
DFC-OJ[NL]
::DFC:: Member
::DFC:: Member

netherlands.png

Steam: OJ[NL]
PostPosted: Tue 22, Mar 2011 20:53 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Heb hem ook gekocht, ben wel weer toe aan iets nieuws
Back to top
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 22, Mar 2011 21:44 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Gekocht. Hopelijk voel ik me niet zo genaaid als met de MW2 mappacks. Dat was echt weggegooid geld.
Back to top
DFC-TDMrider[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 22, Mar 2011 23:11 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Ik ga m zeker bestellen, ben wel toe aan een paar nieuwe mappen.  Wink

Geniet.......want morgen is vandaag alweer gisteren

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
RayOmac[NL]

blank.png

Steam: Ray O'Mac
PostPosted: Wed 23, Mar 2011 06:54 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Ik heb hem ook gepreorderd.
Misschien een idee om op de homepage een poll te zetten of je hem koopt/gekocht/niet gaat kopen om te kijken hoe de verhoudingen zijn.

gr,
Ray

Animals do not have gods, they are smarter than that.

- Ronnie Snow
Back to top
DFC-NightMare[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 23, Mar 2011 18:36 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Will do
Back to top
DFC-TDMrider[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 23, Mar 2011 23:27 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

Nou, heb m gekocht en Defender ook maar even kado gedaan  Wink
Let de games begin...

Geniet.......want morgen is vandaag alweer gisteren

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Thu 24, Mar 2011 07:17 Post subject: No icon Re: First Strike for PC! Reply with quote

No staat een voting POLL op de DFC homepage gelijk ff stemmen heren, dan weten we genoeg voor hoe en wat.

Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Call of Duty - Series Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum