Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

DSC_5790.JPG

1-p5260029.jpg

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - CoD Modern Warfare 3

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

CoD Modern Warfare 3
Goto page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Call of Duty - Series
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

Status: Offline
Steam: AcidPhonk
PostPosted: Wed 30, Mar 2011 07:38 Post subject: No icon CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Hey allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zijn Infinity Ward, Raven Software en Sledgehammer bezig met het ontwikkelen van MW3.
Als het goed is komt er binnenkort (April) een officiële presentatie hierover. MW3 komt ergens rond November uit.

Wat zouden jullie wel of juist niet willen zien in MW3?

Van mij mogen ze de killstreaks en prestige wel overnemen van BO. Dit vondt ik veel te overdreven in MW2.
Misschien een paar voertuigen bedienen hier en daar. Wat ze zeker moeten aanpakken zijn die cheaters.
Bij MW2 kon je soms gewoon niet spelen door die aimbot noobjes Confused
Eigenlijk hoop ik dat het net zo wordt als MW1, al was het spawn systeem bagger.

Verder zou het mij erg tof lijken als ze een "back to basic" gametype zouden ontwikkelen. Net als in CoD1/2 standaard wapens kiezen, en spelen zonders perks en killstreaks.
Geen ninja of hacker, maar gewoon spelen en kijken wie de beste is zonder extra hulp. Bijvoorbeeld i.p.v. Combat Training de Back to Basic mode.

Hebben jullie nog "wensen" ? ;]

Grts AcidPhonk
Back to top
View user's profile Send private message
RayOmac[NL]

blank.png

Steam: Ray O'Mac
PostPosted: Wed 30, Mar 2011 09:23 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

geen noobs

Animals do not have gods, they are smarter than that.

- Ronnie Snow
Back to top
RayOmac[NL]

blank.png

Steam: Ray O'Mac
PostPosted: Wed 30, Mar 2011 09:24 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Nee sirieus

Mappen die wat realistischer aan voelen. Ik vind de mappen zoals gister besproken op TS onrealistisch aanvoelen.
Verder BO de beste tot nu toe!!!!

Animals do not have gods, they are smarter than that.

- Ronnie Snow
Back to top
Berggeit[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 09:40 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Wat ik graag zou willen is dat ze MW3 maken voor een pc.. niet van die half veranderde console games die half werken op een pc.. gods irritant. Voor de rest hou ik wel van een snelle game, met als voorbeeld Cod4 (modern warfare). Die speelde heerlijk weg.

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco Sad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

Steam: Undertaker[NL]
Origin ID: Undertak3r-NL
PostPosted: Wed 30, Mar 2011 09:45 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

echte dedicated servers

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 10:19 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Ja, dedi servers!!!! was ik vergeten ja, een must. Tempo is ook wel belangrijk voor mij, ben zelf een agressieve speler.
Positief gezien dan he Smile  Ik speel altijd op "attack mode" Wachten is niks voor mij.
Back to top
Sixtyn1ne[NL]

blank.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 10:55 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

DFC-Berggeit[NL] wrote (View Post):
Wat ik graag zou willen is dat ze MW3 maken voor een pc.. niet van die half veranderde console games die half werken op een pc.. gods irritant. Voor de rest hou ik wel van een snelle game, met als voorbeeld Cod4 (modern warfare). Die speelde heerlijk weg.

Amen !  bordklap  iws
Ik zou wat meer claymores willen hebben om dat vervelende joch van een Acid met z'n rolstoel tegen te kunnen houden.
Of tripwires ?  opoe

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco
Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 11:13 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Rolstoel he rambo
Back to top
Sixtyn1ne[NL]

blank.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 11:19 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Dat bedoel ik nu .....  denk

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco
Back to top
DFC-Defender[NL]
::DFC:: Member
::DFC:: Member

netherlands.png

Steam: dfc_defender
Origin ID: DFC-Defender
PostPosted: Wed 30, Mar 2011 11:22 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

ik snap wat je bedoelt

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 11:26 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

bordlol
Hmmm, past meer bij mij. Maaruh we gaan een beetje offtopic nu ;]
Back to top
vanBuren[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 12:04 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Hogere beloning voor de planter of halve plant (doodgaan tijdens planten)
en de rewards voor killen omlaag. Zo doende wordt, hoop ik, S&D meer S&D.
Het valt namelijk nogal op dat er vaak meer TDM wordt gespeeld op de S&D, zo lijkt het.

vanBuren
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DFC-Rafneck32[NL]

netherlands.png

Steam: Rafneck32
Origin ID: Raffneck32
PostPosted: Wed 30, Mar 2011 14:15 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Killstreaks tussen het laden van de mappen kunnen veranderen.
Soms heb ik killstreaks gekozen voor bv Nuketown Domination,maar voor s&d heb ik liever wat anders.
Met opstarten vergeet ik dit goed te zetten en je kan het alleen veranderen als je uit de server gaat.
Ben je misschien gelijk je plekkie weer kwijt.

Back to top
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 19:49 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Geen MW3: gewoon kappen met die handel. Elk jaar maar weer geld uitgeven voor (te) weinig verandering. Bah. Laat ons gewoon nog een jaar BO spelen en zorg voor verdere verbetering een elke maand/2 maanden een (gratis) nieuwe map er bij en wat leuke tweaks.

Maar ja, het zal Activision allemaal een dikke worst zijn wat we vinden en willen. De pest is namelijk dat iedereen gewoon blind het volgende deel koopt. Zelfs na een toch redelijke slechte MW2 van IW en de slechte naam van Treyarch in de CoD-reeks werd BO toch gewoon weer veel meer gekocht dan het vorige deel. Gelukkig werden we niet teleurgesteld, want BO is wat mij betreft op CoD2 en CoD4:MW de lekkerste uit de reeks.
Back to top
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin
::DFC:: Admin

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Wed 30, Mar 2011 20:18 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

BF3 zal MW3 overtreffen.............
Back to top
Witteger[NL]

netherlands.png

Steam: Witteger
Origin ID: Witteger
PostPosted: Wed 30, Mar 2011 20:23 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

ze moeten er in iedergeval geen space versie van maken!!!!!

Back to top
Sixtyn1ne[NL]

blank.png

PostPosted: Wed 30, Mar 2011 21:22 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

DFC-zTony[NL] wrote (View Post):
Geen MW3: gewoon kappen met die handel. Elk jaar maar weer geld uitgeven voor (te) weinig verandering. Bah. Laat ons gewoon nog een jaar BO spelen en zorg voor verdere verbetering een elke maand/2 maanden een (gratis) nieuwe map er bij en wat leuke tweaks.

Maar ja, het zal Activision allemaal een dikke worst zijn wat we vinden en willen. De pest is namelijk dat iedereen gewoon blind het volgende deel koopt. Zelfs na een toch redelijke slechte MW2 van IW en de slechte naam van Treyarch in de CoD-reeks werd BO toch gewoon weer veel meer gekocht dan het vorige deel. Gelukkig werden we niet teleurgesteld, want BO is wat mij betreft op CoD2 en CoD4:MW de lekkerste uit de reeks.

Yup agreed.
Alhoewel ik dit al dacht na MW2 , bleek BO ( ondanks al het gepruds van Treyarch ) veel beter.
Ben ook nooit in de verleiding gekomen door allerlei trailers en screenshots.
Maar na MW2 moest deze gewoon beter zijn  Very Happy  

Denk dat ik eerder voor BF3 ga dan MW3 , heb er een zwaar hoofd in.

Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Thu 31, Mar 2011 08:43 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

DFC-zTony[NL] wrote (View Post):
Gelukkig werden we niet teleurgesteld, want BO is wat mij betreft op CoD2 en CoD4:MW de lekkerste uit de reeks.

Helemaal mee eens, CoD2 en 4 (MW1) waren echt de beste uit de CoD reeks. BO is een aardige derde. MW2 is qua gameplay wel aardig maar met een te hoog kids/console gehalte.
Dat was ook regelmatig te merken aan het schelden, cheaters, bling bling gehalte en het gedrag in het algemeen. Niemand die een keer Hi zei of een kleine chat had met iemand.
BO heeft teveel meegenomen uit WaW. Maar op zich speelt BO wel aardig weg. Ik ben wel benieuwd hoe MW3 zal worden. Ze moeten duidelijk een andere weg inslaan en het spel weer terug geven aan de (PC)gamers. Servers, modmaps etc.
BF3 ziet er zeer strak uit moet ik zeggen. Maar dan moet er wel een lekker tempo in zitten voor mij. BF2 zag er geweldig uit toen, maar de gameplay kon mij niet bekoren. Een keer of 20 online gespeeld maar toen weer terug gegaan naar CoD.
Back to top
DFC-WillyMatGlas[NL]

netherlands.png

Steam: WillyMatGlas
Origin ID: WillyMatGlas
PostPosted: Mon 11, Apr 2011 17:43 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

Weer een goed old WWII game niet die MW meuk lekker met de KAR89 en de Carbine Betty's en MP44 Thompson enzo en perks care doe dat maar uit irri zooi gewoon 100 uur game prestige 1 200 prestige 2 dan heeft alleen iemand die echt de game speelt dat leuke plaatje ben je meteen van die gasten af die mekaar helpen aan pro perks enz Smile

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 11, Apr 2011 21:54 Post subject: No icon Re: CoD Modern Warfare 3 Reply with quote

DFC-WillyMatGlas[NL] wrote (View Post):
Weer een goed old WWII game niet die MW meuk lekker met de KAR89 en de Carbine Betty's en MP44 Thompson enzo en perks care doe dat maar uit irri zooi gewoon 100 uur game prestige 1 200 prestige 2 dan heeft alleen iemand die echt de game speelt dat leuke plaatje ben je meteen van die gasten af die mekaar helpen aan pro perks enz Smile

AMEN

Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Call of Duty - Series Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Goto page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 1 of 10

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum