Rockstar maakt bekend dat Max Payne 3 in maart 2012 verschijnt voor de pc, PlayStation 3 en Xbox 360. Het schietspel, dat gebruikmaakt van een nieuwe versie van RAGE, is meer dan eens uitgesteld en stond oorspronkelijk op de planning om eind 2009 uit te komen.
Naast het noemen van een verschijningsdatum licht Rockstar ook de eerste tip van de sluier op over het verhaal. Na de gebeurtenissen van Max Payne 2 is de oud-detective een nieuw leven begonnen als bodyguard van een rijke industrieel en zijn familie, die wonen in São Paulo, Brazilië. Zodra bendes het op zijn baas hebben voorzien, moet Max hun levens redden, zijn naam zuiveren en afrekenen met de demonen uit zijn verleden, aldus Rockstar.
Tot slot meldt Rockstar dat de derde Max Payne-titel wordt voorzien van multiplayer. Volgens de developer krijgt de multiplayer verschillende spelmodi, een levelsysteem, ondersteuning voor clans en de mogelijkheid om uit verschillende uitrustingen te kiezen.
Posted: Fri 07, Oct 2011 14:56 Post subject: Re: Max Payne 3
Meeste is oud nieuws ;)
Ik maak met net als zovelen zorgen over wat ze van good ol' Max gaan maken. Alles wat er tot nu toe van te zien is geweest doet nou niet bepaald het beste vermoeden. Het lijkt namelijk in vrijwel niets op de fantastische 2 eerste delen die hiervan zijn verschenen. Het heeft meer weg van een standaard game waarvan er zovelen uitkomen.
Posted: Fri 01, Jun 2012 12:55 Post subject: Re: Max Payne 3
Vandaag Max Payne 3 aangeschaft...Steam is nu 29 GB aan het downloaden.
Over een uurtje kan ik beginnen
Laat nog wel even weten of het een goed spel is...
Life is payne, come get some...
Ouderwets Max Payne ik geniet.
Had pas nog de oude delen gespeeld om in de stemming te komen. Daarvan heb ik echt genoten ondanks de achterhaalde graphics. De gameplay en de sfeer blijven gewoon fantastisch.
Voor MP3 maakte ik me wat zoregen, ook gezien de verschillende video's etc. die ik voorbbij heb zien komen. Alles zag er wel uit als een goede game, maar hoe zou het staan met het echte Max Payne-gevoel. Ik was bang dat de game alleen maar de naam zou gebruiken vanuit commerciële oogpunt.
Niets blijkt echter minder maar. Wat een fantastische game is dit zeg. De game zit gewoon goed in elkaar en ondanks de nodige aanpassingen, zoals tussenfilmpjes ipv strips, trophee systeem ed. heeft deze game het absolute MP-gevoel behouden. Op fraaie wijze hebben brengen ze ook de transformatie van de MP zoals we die kennen naar de kale en bebaarde kerel die we steeds in de filmpjes voorbij zagen komen.
wat mij betreft absoluut een meer dan geslaagde titel voor wat de single player betreft. Aan de multiplayer heb ik me nog niet gewaagd, maar dat gaat nog wel komen.
Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Page 1 of 1
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum