Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

LAN-2010-Foto0069.JPG

S6001004.JPG

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Battlefield - Series
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
DFC-GDF_Suez[NL]

netherlands.png

Status: Offline
PostPosted: Mon 17, Oct 2011 09:40 Post subject: No icon Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites

Door Jurian Ubachs, maandag 17 oktober 2011 11:38, submitter: Sandw!ch

Een kleine twee weken voor de release van Battlefield 3 is de shooter van Electronic Arts verschenen op torrentwebsites. Met de uitgelekte versie zou de hele singleplayerversie van het spel speelbaar zijn, maar niet het multiplayergedeelte.

DSOGaming meldde dit weekend dat de pc-versie van Battlefield 3 op diverse torrentsites is veschenen. De install-file zou net geen 10GB wegen en zou het mogelijk maken om de singleplayer-campaign van het spel door te spelen. Het multiplayergedeelte van Battelfield 3 werkt alleen in combinatie met EA's onlineplatform Origin, dat de illegale versies dankzij de drm-beveiliging niet zou accepteren. De consoleversies zijn nog niet uitgelekt.

Electronic Arts en ontwikkelstudio DICE hebben nog niet gereageerd op het uitlekken van de game. Battlefield 3 verschijnt op 28 oktober voor de Xbox 360, PlayStation 3 en pc.

Battlefield 3 is het volgende spel in een steeds langer wordende rij games die nog voor de release zijn uitgelekt. Zo verschenen onder meer Call of Duty: Modern Warfare 2, Killzone 3, Crysis 2, Deus Ex: Human Revolution en Gears of War 3 al op torrentsites voordat die spellen in de winkels lagen.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 17, Oct 2011 09:49 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

Zag ze idd vanmorgen al op piratebay staan. Enige opmerking daarbij is dat het nog even wachten op de crack is.

Hiermee wordt ook weer aangetoond dat de hele beta een sick joke was. Er kan dus eigenlijk niks gedaan zijn met de opmerkingen van de community over glitches, bugs etc. in die beta. En kom dan niet aan met het verhaal dat het al een oudere versie was, want ook bij DICE hebben ze dat nooit allemaal munnen ontdekken. Zal dus wel weer een enorme patch aan gaan komen. Hoop wel voor de mensen die BG3 gaan kopen dat er niet zo veel problemen zijn als onlangs bij de pc-release van Rage.

Follow me @ Twitter and/or meet me @ Facebook
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 17, Oct 2011 10:07 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

Er is al bekend gemaakt dat er bij de release een grote patch bij zit, ik heb daar geen problemen mee hoor. Ik moet zeggen dat jij wel erg negatief bent de laatste tijd ZTony, er is ook werkelijk niks meer goed geloof ik.  Confused

Ik denk altijd maar, je moet er het beste maar van maken van wat je krijgt, we zien wel waar het schip strand.....het is niet meer zoals het vroeger was.

Last edited by DFC-Nohands[NL] on Mon 17, Oct 2011 11:16; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
DFC-GDF_Suez[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 17, Oct 2011 10:23 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

De twee cd'zijn te installeren , alleen inderdaad nog wachten op een patch. bah ik ga naar nuke town Sad

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 17, Oct 2011 11:24 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

DFC-Nohands[NL] wrote (View Post):
Ik moet zeggen dat jij wel erg negatief bent de laatste tijd ZTony, er is ook werkelijk niks meer goed geloof ik.  Confused
Ik denk altijd maar, je moet er het beste maar van maken van wat je krijgt, we zien wel waar het schip strand.....het is niet meer zoals het vroeger was.

Dat negatieve is dan puur richting BF3. Na al het gehype van veel kanten valt hij mij heel erg tegen. Daarnaast ben ik niet echt een EA-fan Wink . Gelukkig komen er genoeg andere titels uit (of zijn al uitgekomen) waar ik me op kan richten. Heb de stapel naast me liggen. Laat BF3 voor nu aan me voorbij gaan en zal me verder met commentaar over deze titel niet meer laten horen.  Wink

Follow me @ Twitter and/or meet me @ Facebook
Back to top
DFC-Soldaat[NL]
::DFC:: Member

netherlands.png

PostPosted: Mon 17, Oct 2011 12:54 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

DFC-zTony[NL] wrote (View Post):
DFC-Nohands[NL] wrote (View Post):
Ik moet zeggen dat jij wel erg negatief bent de laatste tijd ZTony, er is ook werkelijk niks meer goed geloof ik.  Confused

Dat negatieve is dan puur richting BF3. Na al het gehype van veel kanten valt hij mij heel erg tegen. Daarnaast ben ik niet echt een EA-fan Wink . Gelukkig komen er genoeg andere titels uit (of zijn al uitgekomen) waar ik me op kan richten. Heb de stapel naast me liggen. Laat BF3 voor nu aan me voorbij gaan en zal me verder met commentaar over deze titel niet meer laten horen.  Wink

Aaah gelukkig , ik werd ook elke keer depri na je post  Confused   Very Happy

Back to top
LittleBoy[SVK]

slovakia.png

Steam: peter_budo
PostPosted: Mon 17, Oct 2011 12:56 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

Not first neither last gane that been leaked/patched before released. World is not over, let wait and see. Wink

Back to top
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin
::DFC:: Admin

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Mon 17, Oct 2011 18:04 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

Nohands, Thx voor je opmerking, anders had ik hem geplaatst Smile
Back to top
DFC-zhlmarkie[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 17, Oct 2011 18:11 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

Misschien binnenslepen als er een crack komt voor dat de retail er is, heb ik wat te doen voordat de retail er is.
Back to top
DFC-PipodeClown[NL]

netherlands.png

Steam: cobops2user
Origin ID: Pip0deCl0wn
PostPosted: Mon 17, Oct 2011 19:47 Post subject: No icon Re: Pc-versie Battlefield 3 lekt uit naar torrentsites Reply with quote

FF Offtopic Wat mij verbaasd in dit hele verhaal is dat gezeik met de videodrivers.
Zoals Ztony al vermeldde is dat bij Rage op een ramp uitgedraaid & sinds ik die speciale driverpatch voor BF3 heb geïnstalleerd, heb ik die witte texture flikkering bij andere spellen ook.
Ik vindt het waanzin straks zijn we weer terug bij een driver per spel zoals in de "goeie ouwe" windows 98 tijd.
/me is bang dat oip deze manier nog meer mensen in de armen van de jobsian sekte worden gedrewven Sad

There is no escape-we pay for the violence of our ancestors
Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Battlefield - Series Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum