Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

LAN-2010-Foto0056.JPG

DSC_3863.JPG

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - Wat vinden jullie van Blackops 2?

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

Wat vinden jullie van Blackops 2?

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Call of Duty - Series
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

Status: Offline
PostPosted: Wed 14, Nov 2012 01:01 Post subject: No icon Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Mijn heren leden DFC, de topic zegt het al wat zijn jullie meningen en bevindingen van COD BlackOps ?

Back to top
View user's profile Send private message
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Wed 14, Nov 2012 06:29 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Gister een paar uur gespeeld.

Voelt goed aan, gameplay gaat lekker, ziet er grafisch goed uit.
Wel ff wennen natuurlijk, maar zeker de moeite waard.

Het is natuurlijk wel jammer dat we geen eigen server hebben,
Daardoor zitten we met 12 man (max in HC S&D) 10 minuten te klooien, om eindelijk een game te starten met zijn allen.

Ook bij deze game krijgen we weer 4 mappacks in de toekomst, De DLC is alvast aangekondigt op Steam.
Wel moet je nu alle 4 kopen, en niet 1 apart..... Kosten: 49 euro op steam store.

Vanavond maar weer eens levelen.

Night.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Spec[NL]

netherlands.png

Steam: xxspecxx
Origin ID: SpecNL
PostPosted: Wed 14, Nov 2012 08:44 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Ik vind het ook een goede game. Ik vind het iig een stuk beter dan MW3. Grafisch vind ik dit de mooiste cod tot nu toe. Speelde erg lekker. Zelfs met Crossfire aan Smile
Geen stutters nietes.

Back to top
ScreamingEagles[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 14, Nov 2012 13:06 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Op zich speelt het lekker weg alleen ik heb last van random crashes forums staan er vol van,heel veel mensen problemen hier mee,

heb zelf een aardige pc maar kan dit spel alleen draaien als ik alle grafische zooi uitzet,net drie potjes zonder crash maar ja spel ziet er nu niet uit,hopelijk wordt dit snel opgelost,

want dit is niet leuk:(
Back to top
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

Steam: Undertaker[NL]
Origin ID: Undertak3r-NL
PostPosted: Wed 14, Nov 2012 13:54 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Gisteren heel de avond gespeeld en spel loopt lekker. Vanavond ronde 2.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
DFC-Psyclops[NL]

netherlands.png

Origin ID: Psyclops_NL
PostPosted: Wed 14, Nov 2012 16:11 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

SP speelt lekker, graphics vind ik wel wat tegenvallen eigenlijk soms heel goed maar vaak toch wel slecht.

Nu de MP aan het doen.

Grtz Sebas

Back to top
DFC-Psyclops[NL]

netherlands.png

Origin ID: Psyclops_NL
PostPosted: Wed 14, Nov 2012 19:30 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Als aanvulling wou ik nog even bij de SP aangeven dat ik het verhaal wel wat rommelig vond en kwa gevoel niet erg origineel al is het in de toekomst.

De MP speelt wel lekker als vanouds, al is e menu structuur niet verbeterd... (Console Shit)

Grtz Sebas

Back to top
zTony[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 14, Nov 2012 20:58 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Zowel SP als MP aan het spelen en ik moet zeggen dat Treyarch nu weer laat zien dat het toch veel lekkerdere CoD's maakt dan IW. Denk dan vooral ook aan World at War.

SP BOII = idd wat rommelig al zijn vooral de recensenten vol lof over dit epische verhaal en dan vooral ook dat je nu de keuzes hebt om het verhaal te beïnvloeden. Grafisch is het een stap verder en zeker de filmische delen zijn goed.

MP BOII = wat ik van Treyarch had verwacht; veel betere leveldesign dan van de laatste 2 MW's al is de grafische stijl wel even wat wennen. Maar net als in BO en WaW zitten de mappen goed in elkaar en is er weer veel mogelijk wat de routes, cover etc betreft. Absolute pluim voor die gasten; zo horen levels in elkaar te zitten. Moet wel weer even wennen aan de interface. Is wel weer zoeken geblazen (daar is IW beter in), maar dat went wel weer na een paar uur.

Zombie BOII = nog niet gespeeld, dus nog geen oordeel.

Follow me @ Twitter and/or meet me @ Facebook
Back to top
Wimmoll[NL]

netherlands.png

Steam: Wimmoll[NL]
Origin ID: wimmoll
PostPosted: Wed 14, Nov 2012 21:52 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

geweldig spell.... ge-preorder via bol.com heb hem nog niet binne ... is iets fout gegaan bij de post Sad  2 dagen te laat... nu maar w8ten en w8ten en w8ten Smile dan maar league of legends doen Smile

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Witteger[NL]

netherlands.png

Steam: Witteger
Origin ID: Witteger
PostPosted: Thu 15, Nov 2012 00:24 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

DFC-Wimmoll[NL] wrote (View Post):
geweldig spell.... ge-preorder via bol.com heb hem nog niet binne ... is iets fout gegaan bij de post Sad  2 dagen te laat... nu maar w8ten en w8ten en w8ten Smile dan maar league of legends doen Smile

is niets fout gegaan bol.com heeft een levertijd van 4,5 dagen

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Thu 15, Nov 2012 09:37 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Hoe kun je nu zeggen geweldig spel terwijl je hem nog geen eens binnen heb gehad en gespeeld?  Mad

Back to top
Wimmoll[NL]

netherlands.png

Steam: Wimmoll[NL]
Origin ID: wimmoll
PostPosted: Thu 15, Nov 2012 15:36 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

tja nohands Wink  was sarcastisch bedoeld Wink verheug me gewoon op het spel maar ik kan hem nog steeds niet spelen moet nu w8ten tot 16-11-2012 en dan kan bol.com en tnt post  pas uitzoeken wat er miss is gegaan.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
DFC-NightMare[NL]

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Thu 15, Nov 2012 16:59 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

tja nohands Wink  was sarcastisch bedoeld Wink verheug me gewoon op het spel maar ik kan hem nog steeds niet spelen moet nu w8ten tot 16-11-2012 en dan kan bol.com en tnt post  pas uitzoeken wat er miss is gegaan.

Annuleren, en ergens anders halen....
Back to top
DFC-Scorpion[NL]
::DFC:: Member
::DFC:: Member

netherlands.png

Steam: romeo66305
Origin ID: Scorp1966
PostPosted: Fri 16, Nov 2012 18:52 Post subject: No icon Re: Wat vinden jullie van Blackops 2? Reply with quote

Speelt lekker, grafisch ok en wordt nog iets beter met update, alleen om gezellig met zijn allen in 1 server te spelen, dat gaat dan weer niet lukken.....jammer.  Nu moet je weer kiezen met wie je in de server gaat en dat wil ik eigenlijk niet, ik wil gezellig met zijn allen gamen........

Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Call of Duty - Series Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum