|
Author |
Message |
Witteger[NL]

Status: Offline
Steam: Witteger Origin ID: Witteger |
|
Back to top |
|
 |
ScreamingEagles[NL]

|
Posted: Wed 14, Nov 2012 16:51 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
Dank u heb net alle drivers er afgepleurd en driversweeper er over en gejast dus ff kijken nu:) |
|
|
Back to top |
|
 |
ScreamingEagles[NL]

|
Posted: Wed 14, Nov 2012 19:01 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
Niet opgelost krijg deze foutmelding t6mp.exe elke keer bij chrash. |
|
|
Back to top |
|
 |
ScreamingEagles[NL]

|
Posted: Fri 16, Nov 2012 07:31 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
Van alles geprobeerd tot herinstall toe maar blijft crashen,wachten maar op en patch of drivers die dit gaan verhelpen  |
|
|
Back to top |
|
 |
zTony[NL]

|
Posted: Fri 16, Nov 2012 11:08 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
Wat voor GPU heb je? Ati 5xx?
Wellicht is proberen zonder autosync every frame en dan niet je max framerate instellen |

Follow me @ Twitter and/or meet me @ Facebook |
|
Back to top |
|
 |
DFC-NightMare[NL] ::DFC:: Admin

Steam: DFCNightMareNL Origin ID: DFC-NightMare |
Posted: Fri 16, Nov 2012 11:23 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
er zijn nu "weer" nieuwe beta drivers beschikbaar, deze zouden dat probleem oplossen |
|
|
Back to top |
|
 |
ScreamingEagles[NL]

|
Posted: Sat 17, Nov 2012 00:18 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
310.54 he b ik al maar lost het probleem niet op, nee heb een msi 580 oc. |
|
|
Back to top |
|
 |
Eihuppel[NL]

Steam: greyrude Origin ID: eihuppel@gmail.com |
Posted: Sat 17, Nov 2012 07:54 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
Ik heb er ook last van.... Meteen bij het opstarten crashed hij. Terwijl ik hem wel al 1 hele dag gespeeld heb....
Als ik hem dan afsluit, dan start hij meteen (zonder tussenkomst van mij) meteen weer op.... |

|
|
Back to top |
|
 |
zTony[NL]

|
Posted: Sun 18, Nov 2012 11:49 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
DFC-ScreamingEagles[NL] wrote (View Post): | msi 580 oc. | uuh sorry ik bedoelde natuurlijk nVidea 5xx en niet Ati-kaarten. Met die reeks zijn dus vaker problemen. |

Follow me @ Twitter and/or meet me @ Facebook |
|
Back to top |
|
 |
ScreamingEagles[NL]

|
Posted: Mon 19, Nov 2012 23:08 Post subject: Re: Mensen die ergens problemen mee ervaren |
|
|
probleem opgelost door mijn voltage te verhogen naar 1100mv nu 2 avonden zonder crash:) en kaart wordt maar paar graden warmer dus geen probleem, al vindt ik het wel raar dat het zo opgelost moest worden. |
|
|
Back to top |
|
 |
|
|