Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

1-pict1434.jpg

Fotos-LAN2011-0037.jpg

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - Glasvezel

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

Glasvezel

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Soft en hard ware
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

Status: Offline
Steam: AcidPhonk
PostPosted: Fri 20, Sep 2013 18:09 Post subject: Important Glasvezel Reply with quote

Hey allemaal,

Even een vraagje over glasvezel...

Sinds kort heb ik een glasvezel aansluiting. De vraag is simpel... overstappen of niet???

Ik zit nu bij UPC 50Mb/s maar kan een ander abbo afsluiten (€50) waar ik 120Mb/s DL en 6Mb/s UPL kan krijgen. Ik heb nu 33 HD zenders in super kwaliteit. Dan kom ik op €60...

Bij glasvezel van KPN krijg ik 100Mb/s en 100Mb/s UPL voor €68 met 10 HD zenders (zonder extra HD zenders voor €7,50) Dan kom ik op €75,50 voor 20 HD zenders (zonder mijn favorieten)

100Mb/s UPL is sowieso toch een lul verhaal of niet??? Tenminste als je gewoon een paar keer per dag een mailtje weg doet? Ik kan op dit moment de voordelen nog niet zien.
Daarbij ben ik eigenlijk best tevreden bij UPC tot nu toe. Ik heb praktisch nooit storingen, en het HD beeld ben ik zeer over te spreken.

Nu heb ik gehoord (niet zelf gezien) dat het telefoon geluid bij glasvezel slechter is, en dat het HD beeld minder mooi is dan bij bijvoorbeeld UPC of Ziggo? Iemand hier ervaring mee???

Voor en nadelen volgens jullie? Alvast bedankt, en grts...  Ohhh ja... iets merkbaar tijdens het gamen met glasvezel m.b.t. ping en zo?

Acid

Back to top
View user's profile Send private message
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 21, Sep 2013 14:35 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Ik heb geen ervaring met glasvezel, zie wel een een paar van ons dat ze tijdens het gamen een lage ping hebben, maar of dat enig invloed op je gamekunsten heeft betwijfel ik...

Ach en uploadsnelheid, lekker belangrijk, voor wat en hoe vaak heb je het nodig allemaal die snelheid?

Ik haal nu een film in 10 minuten binnen 4,5 gb ofzo, dan straks in 5 minuten, wel makkelijk maar niet schokkend, als hij maar binnenkomt toch  Wink

Zelf heb ik hetzelfde als jij wat betreft UPC, en ga ook overstappen, betaal nu ook 50 euro voor 50mb down en kan dan 120 ervoor krijgen, mooie deal toch?
Plus ik nooit problemen heb met UPC qua storing en de service in mijn ogen in de jaren echt heel erg vooruit is gegaan, heb er weinig tot niets mee te maken gehad gelukkig, maar is dan ook een goed teken toch.

Je heb zelf de berekening en conclusie al gemaakt hierboven, dan is de keuze al heel wat makkelijker  Wink

Ik ben benieuwd naar je besluit en de reacties van de overige DFC leden en overige bezoekers uiteraard.

Greets,

Peter.
Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 23, Sep 2013 10:21 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

DFC-Nohands[NL] wrote (View Post):
Je heb zelf de berekening en conclusie al gemaakt hierboven, dan is de keuze al heel wat makkelijker  Wink

Ik ben benieuwd naar je besluit en de reacties van de overige DFC leden en overige bezoekers uiteraard.

Thx Peter,

Klopt ja, ik heb zelf de voorkeur om bij UPC te blijven voorlopig. Net als 69 (oud lid) die bij mij in de buurt woont. Jij deelt dezelfde mening als mij, dus ik ben niet enigste die er zo over denkt  Wink
Ze moeten eerst maar eens met een betere aanbieding komen qua maandbedrag of mogelijkheden... Vooral die HD zenders nekken voor mij een overstap naar glasvezel...

Grts

Back to top
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin
::DFC:: Admin

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Tue 24, Sep 2013 19:30 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Gewoon de kosten afwegen.

Ik betaal nu 70 euro per maand voor:
150/150 Internet
VOIP (onbeperkt bellen naar nederland + 06 nummers)
60+ TV zenders waarvan 26 zenders in Full HD

Download is rete snel.
Upload ook, foto op FB of Album online bestellen merk je niet eens.
Tevens stoor je elkaar niet als je "allebei" upload gebruikt (vroeger LAG in game).

Tevens is de HD stream van KPN in diverse gebieden "BENEDEN" HD kwaliteit.
Minimale bitsrate van HD behoord boven de 13/14 Mbps te zitten.
Soms gaat KPN naar 7/8...... (digitenne???)

Groet

Night.

P.S. Glasvezel is ook gevaarlijk...... Als je het hebt, wil je het NOOIT meer kwijt...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 25, Sep 2013 14:49 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

DFC-NightMare[NL] wrote (View Post):
P.S. Glasvezel is ook gevaarlijk...... Als je het hebt, wil je het NOOIT meer kwijt...

Very Happy

Ik zal er nog eens over nadenken, en even de verschillende aanbieders uitpluizen. Zijn er best veel volgens mij. Maar ik dacht wel allemaal via KPN? (correct me if im wrong)

thx

Back to top
Sixtyn1ne[NL]

blank.png

PostPosted: Thu 17, Oct 2013 14:44 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Heb nog steeds UPC , 120 down en 6 up.
120 upload heb ik niet nodig.
Ben gemiddeld meer kwijt aan een glasvezelabbo wanneer ik hetzelfde pakket neem als ik nu heb , HD-zenders / telefoon etc.

Zoals gezegd : Service en performance UPC heb ik al jaren geen klagen over dus ik blijf zitten waar ik zit.

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco
Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Thu 17, Oct 2013 22:06 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

En wat is het geworden Acid?  bom
Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 18, Oct 2013 09:10 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij UPC. Heb nu het power pakket van 120dl /6up (zie handtekening)
Ben net zo tevreden over UPC dan 69. Te weinig voordelen voor mij om nu over te stappen op glasvezel. Ik heb iets ingeleverd op de TV kanalen, maar ben nu 2 tientjes goedkoper uit, en heb nu 120dl i.p.v. 50!!!
Had binnen 1 minuut iemand aan de lijn (had nog wat vragen) en toen mijn pakket was aangepast was alles binnen 2 uur omgezet. Telefoon, TV en internet. Super netjes!!!
geen klachten en geen storing verder. Misschien neem ik weer extra HD kanalen terug (€10 extra) maar tot nu toe mis ik die niet.
Mocht ik ooit overstappen op glasvezel dan moeten ze echt met een beter alternatief komen...

Grts Acid

Back to top
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

Steam: Undertaker[NL]
Origin ID: Undertak3r-NL
PostPosted: Fri 18, Oct 2013 09:51 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Ik heb van de week een tweet gedaan over de Horizonbox. Meteen dezelfde avond UPC aan de telefoon. Uiteindelijk heb ik gevraagd of ze mijn huidige contract willen upgraden naar 120Mb.(heb nu 60) zonder een nieuw jaarcontract aan te gaan met UPC ivm aanstaande glasvezel die hier opkomst is.

En wat blijkt. UPC heeft mijn vraag positief beantwoord. abo is geupgrade en mijn huidige contractperiode blijft gehandhaafd. Ik kan dus gewoon per 2 november 2013 opzeggen indien nodig.  Ook nette service van UPC.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 20, Oct 2013 11:34 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Erg netjes UT !!!

UPC zal best wel druk voelen vanwege glasvezel.

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 20, Oct 2013 17:26 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Bedankt voor deze update heren, tijd voor een belletje naar UPC!!!  Smile  Danseaza  cheer3
Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 29, Oct 2013 11:33 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Nou ook ff geregeld bij UPC, kost me éénmalig 25 euro, blijf zelfde abonnement kosten betalen 50 euro per maand.

Back to top
killerbee[NL]

netherlands.png

Steam: SF_KILLERBEE01
Origin ID: KillerbeezzzzNL
PostPosted: Tue 29, Oct 2013 14:23 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Ziet er netjes uit Peter.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 01, Nov 2013 12:38 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

DFC-Nohands[NL] wrote (View Post):
Nou ook ff geregeld bij UPC, kost me éénmalig 25 euro, blijf zelfde abonnement kosten betalen 50 euro per maand.

Netjes!!! UPC heeft een goede weg ingeslagen. Alleen hoor ik van veel mensen (heb t zelf niet) dat Horizon een ramp is. Tijd voor een update? of nieuwe hardware...

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 01, Nov 2013 16:27 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

UPC heeft zich in de vingers gesneden met die Horizon,  slechte hardware met slechte software ,  slechte deal geweest, ze zijn flink genaaid UPC.

Zie ook de meerwaarde niet in van die Horizon.

De service van UPC is de afgelopen jaren echt met sprongen vooruitgegaan en verdient zeker wel een pluim ondanks die klote horizon.

Ik vroeg het via UPC site op zondagavond aan, zelfde avond was mn snelheid al verhoogd! Dinsdag stond postbode aan de deur met mn nieuwe mediabox/dvr en woensdag kreeg ik per post de bevestiging en een retourdoos voor de oude dvr .

Netjes toch, ik ben al jaren gelukkig een tevreden klant.
Back to top
DFC-TheEd[NL]

netherlands.png

Steam: terminator82997
Origin ID: The_Ed_NL
PostPosted: Fri 21, Mar 2014 22:17 Post subject: No icon Re: Glasvezel Reply with quote

Ben overgestapt van Kpn naar Telfort.
alles is zelfde gebleven met snelheid.
heb nu plaats van een modem ( alles dicht gespjikert)
heb ik nu router en dat is echt geweldig.
kan eindelijk ook poorten open gooien.

Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Soft en hard ware Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum