Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

1-dsc02831.jpg

DSC_7011.JPG

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - Ghosts review:

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

Ghosts review:
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Call of Duty - Series
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
DFC-Soldaat[NL]
::DFC:: Member

netherlands.png

Status: Offline
PostPosted: Sun 10, Nov 2013 06:09 Post subject: No icon Ghosts review: Reply with quote

Ik weet niet of deze Tweakers review al was gepost.
Lol het momentje rond 05:07...

Als niet Ghosts speler ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe de spelende Ghosts DFC leden deze game ervaren.
Heb er hier, naast het lag verhaal, nog niet veel over kunnen lezen.
Dedicated servers... zijn die er nou wel of niet, want dat verhaal hoorde ik een paar weken
geleden weer voorbij komen.

Back to top
View user's profile Send private message
ScreamingEagles[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 10, Nov 2013 12:09 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Er zijn geen dedi servers filmpje zegt al genoeg denk dat het de eerste keer wordt dat ik cod, alhoewel ik altijd groot fan was laat liggen activision heeft het vanaf mw2 verneukt en gaat er gewoon  door met liegen en bedriegen .
Next gen helemaal niet gewoon weer door ontwikkeld grafish en audio zeer matig jammer hoor.
Back to top
DFC-TDMrider[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 10, Nov 2013 13:47 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Ach, geld toch voor alle games?  Mad
BF4 is ook net als voorgaande games. 10 min rennen om neergeschoten te worden, voor de rest geen changes.  Wink
Op een paar schoonheids foutjes na is het gewoon een nieuwe COD game, ziet er goed uit en speelt lekker.

Geniet.......want morgen is vandaag alweer gisteren

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
DFC-PipodeClown[NL]

netherlands.png

Steam: cobops2user
Origin ID: Pip0deCl0wn
PostPosted: Sun 10, Nov 2013 17:19 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

+ Snelle Actie
+ Geen Leercurve
+ Meer variatie in mapgrootte
- Bugs (een aantal verholpen met eerste patch)
- Grafisch niet veranderd

Kortom zoals ook bij tweakers vermeld: als je van COD houdt is het leuk, als je niet van COD houdt zal dit je niet overhalen.

There is no escape-we pay for the violence of our ancestors
Back to top
DFC-Soldaat[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 10, Nov 2013 19:39 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

DFC-TDMrider[NL] wrote (View Post):
Ach, geld toch voor alle games?  Mad
BF4 is ook net als voorgaande games. 10 min rennen om neergeschoten te worden, voor de rest geen changes.  Wink

Ik vroeg over de ervaringen over de nieuwe COD, niet over een (persoonlijke) vergelijking met BF4....

Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

Steam: AcidPhonk
PostPosted: Mon 11, Nov 2013 10:07 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

DFC-PipodeClown[NL] wrote (View Post):
+ Snelle Actie
+ Geen Leercurve
+ Meer variatie in mapgrootte
- Bugs (een aantal verholpen met eerste patch)
- Grafisch niet veranderd

Kortom zoals ook bij tweakers vermeld: als je van COD houdt is het leuk, als je niet van COD houdt zal dit je niet overhalen.

Helemaal mee eens Pipo!!!

Aan de gameplay zelf is verder niet veel veranderd... Op zich niet erg want die vind ik altijd wel fijn.
Grafisch niet indrukwekkend en ook valt het geluid (ook bij de laatste paar delen) erg tegen. Zeker vergeleken met bijv. BF
Wat ik echt wel een dikke pluspunt vind, en ik heb al wat discussies hierover gehad ingame (vooral met jonge gasten) zijn de mappen!!!
Een stuk groter dan voorgaande delen (dus je wordt niet gelijk meer afgeknald  Wink ). Veel meer variatie (meerdere verdiepingen, donker-licht, gangen en paden, klimwerk etc. etc)
Tja, de wat jongere gamers op CoD spelen vaak vanaf MW2 of zo, en zijn die grote mappen niet gewend, dus die missen die nonstop actie op ghosts.
Ikzelf vind het juist heerlijk dat de mappen groter zijn en dus meer variatie bieden, en dus dat je je tempo kan aanpassen ingame.
Je hoeft niet per se te rushen, je kan ook schuilen of sluipen zonder dat je de hele tijd word afgeknald!

Met andere woorden, Ghosts is op sommige punten na, wel een lekker MP spel. Veel gebalanceerder ook qua wapens en streaks en zo.
Single player zou ik echt niet weten... Dat heb ik nog nooit gespeeld (bij geen één spel) Op een paar minuten na... Waarom? het boeit mij niet en de AI zuigt altijd...

Back to top
Sixtyn1ne[NL]

blank.png

PostPosted: Thu 14, Nov 2013 18:30 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Geef gewoon toe dat je een cod-fanboy bent Ed :P

Als je pist wil je nog de letters cod maken in de pot , maar ik heb em ook hoor  Very Happy

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco
Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 16, Nov 2013 19:11 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Sixtyn1ne[NL] wrote (View Post):

Als je pist wil je nog de letters cod maken in de pot , maar ik heb em ook hoor  Very Happy

Hey  Smile

Tja... fanboy klinkt zo overdreven. Maar ik geef toe dat ik graag CoD speel  Wink En dat blijkt wel !!!

[img][/img]

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 16, Nov 2013 23:59 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Mooie foto Acid! De eerste 5 zijn klassiekers en echt toppers op PC met deticated servers, de goede oude tijd.....vroegah....
Back to top
DFC-BJ[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 17, Nov 2013 10:13 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

money money  money   Sad
Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 17, Nov 2013 12:52 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

DFC-Nohands[NL] wrote (View Post):
Mooie foto Acid! De eerste 5 zijn klassiekers en echt toppers op PC met deticated servers, de goede oude tijd.....vroegah....

Helemaal mee eens Nohands...

Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 17, Nov 2013 12:55 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

DFC-BJ[NL] wrote (View Post):
money money  money   Sad

Valt wel mee BJ. Ik koop hoogstens 2 spellen per jaar. Heel soms een extra DLC.
Als ik een spel leuk vind, dan ben ik daar ook maanden zoet mee.

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 17, Nov 2013 13:08 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Ik denk dat BJ bedoeld dat ze er gewoon snel en veel geld mee willen verdienen tegenwoordig. Uitmelken van een game is niet erg, als je het maar goed doe toch en mensen in het geheel tevreden houdt.  Wink
Back to top
DFC-Soldaat[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 17, Nov 2013 14:17 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Mooie verzameling.
Me al die codes tegenwoordig, heb ik steeds minder game dvdtjes hier Sad
Scheelt wel weer wat ruimte :)

Zo te zien is Ghosts minder "eng" dan bv BO2... zie leeftijdsgrens  Wink  al doet de naam anders vermoeden.

Back to top
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 18, Nov 2013 20:13 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

DFC-Nohands[NL] wrote (View Post):
Ik denk dat BJ bedoeld dat ze er gewoon snel en veel geld mee willen verdienen tegenwoordig. Uitmelken van een game is niet erg, als je het maar goed doe toch en mensen in het geheel tevreden houdt.  Wink

Oh, op die manier... ja, copy paste zooi... Ook een beetje het BF3 / 4 verhaal hoorde ik? Heb BF4 nog niet gespeeld.....

@Soldaat
Ik heb die schijfjes puur omdat ik het wel leuk vind kijken als verzameling... meer niet eigenlijk  Wink

Back to top
Giga[NL]

netherlands.png

Steam: scofield_pro
Origin ID: GigaNL
PostPosted: Mon 18, Nov 2013 22:24 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

AcidPhonk[NL] wrote (View Post):

Hey  Smile

Tja... fanboy klinkt zo overdreven. Maar ik geef toe dat ik graag CoD speel  Wink En dat blijkt wel !!!

[img][/img]

UO en 2 moet je omdraaien als je het chronologisch neerlegt xD

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 19, Nov 2013 08:55 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

DFC-Giga[NL] wrote (View Post):

Hey  Smile

[img][/img]

Scherp hoor voor een 21 jarige!!!  Smile Tja, zo'n ouwe lul als ik... Maar het lukte mij wel om hem te posten, dat dan weer wel  Razz

Back to top
Giga[NL]

netherlands.png

Steam: scofield_pro
Origin ID: GigaNL
PostPosted: Tue 19, Nov 2013 13:44 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

DFC-Giga[NL] wrote (View Post):

Hey  Smile

[img][/img]

Scherp hoor voor een 21 jarige!!!  Smile Tja, zo'n ouwe lul als ik... Maar het lukte mij wel om hem te posten, dat dan weer wel  Razz

Ik mis alleen 4??? Die is dan kwijt;(

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sixtyn1ne[NL]

blank.png

PostPosted: Wed 20, Nov 2013 11:11 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Goed kijken ;)

Maar idd Nohands ...... vroegah , toen gamen nog gamen was.
Denk alleen nog terug naar de Mohaa-tijd , je-weet-wel de "pre-cod" periode :P

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco
Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Wed 20, Nov 2013 15:12 Post subject: No icon Re: Ghosts review: Reply with quote

Tja, ben met MOH AA toendertijd DFC begonnen, klassieker en de wortel van alle COD games tegenwoordig.

Toen had je zelfs nog DEMO servers zodat je online uit kon proberen of je het wel leuk vond, was top.
Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Call of Duty - Series Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum