Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

DSC_7083.JPG

LAN-2010-Foto0011.JPG

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - Call of Duty WW2

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

Call of Duty WW2

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Call of Duty - Series
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
DFC-Scorpion[NL]
::DFC:: Member

netherlands.png

Status: Offline
Steam: romeo66305
Origin ID: Scorp1966
PostPosted: Thu 27, Apr 2017 20:13 Post subject: No icon Call of Duty WW2 Reply with quote

CoD WW2

Ik denk dat ik deze wél ga kopen.
bordkewlpic

Back to top
View user's profile Send private message
DFC-OJ[NL]

netherlands.png

Steam: OJ[NL]
PostPosted: Fri 12, May 2017 20:06 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Een WWII game, daar word ik wel enthousiast van!
Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 13, May 2017 18:17 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Ik heb de live bekendmaking zitten kijken op internet en heb mezelf groen en geel zitten ergeren aan het hoge verkoop tandpaste witte tanden gehalte van deze Amerikaanse money machine.

Ze laten wat leuke eye candy filmpjes zien single player en single player ingame and thats it....

Voor de rest weer het standart gelul dat ze onderzoek hebben gedaan naar de wapens en plekker waar gevochten was blablabla, en dat we het die generatie verplicht zijn om hun verhaal te vertellen in deze game, echt weer USA sentimentele bull shit.

Kan je vragen live stellen via twitter aan zo een lul daar, wat ik ook gelijk gedaan heb, mijn eerste vraag natuurlijk of we DETICATED servers terug krijgen, geen antwoord natuurlijk... gaat ook niet gebeuren ook DETICATED is dead.....  Sad  

Ik ga ook niet pre orderen, en volgens mij meerdere mensen op deze aardbol, want wie gaat nu betalen lees investeren in een game die nog geen eens af is of gemaakt of nog niet klaar is en je geen resultaat heb gezien of reviews?

Heb mijn vingers hier meer aan gebrand, gaat niet meer gebeuren....

Ik wacht wel af, en hoop dat het nu wat word.....

BF1 was voor mij persoonlijk een grote terleursteling , je bent gewoon kannonenvoer, spawn, gekilled worden, spawn gekild worden ...veel gezeik om samen een spel te kunnen spelen, klote menu en browser enz.....

Als ze het zelfde concept als BF 4 hadden gebruikt en deticated servers had het ook nog mooi kunnen zijn, maar helaas.

Back to top
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin
::DFC:: Admin

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Fri 09, Jun 2017 22:42 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Eerst maar eens de kat uit de boom kijken.....

Rainbow 6, speelt wel erg lekker moet ik zeggen.
Echt tactisch en meer "samen" gamen om te winnen.
Ergens zomaar naar binnen rennen wordt direct afgestraft :P

Night.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DFC-Scorpion[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 04, Nov 2017 13:53 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2: The first ........... Reply with quote

Call of Duty WWll

Back to top
DFC-Scorpion[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 04, Nov 2017 14:00 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Ik heb hem gekocht maar zit nog 2 weken op Texel (huis wordt verbouwd).
Heb nu alleen wifi maar is te zwak om lekker te gamen.
Hoop dat er nog een paar van de clan CoD WW2 hebben, dan kunnen we samen ten strijde trekken  afschieten1        afschieten3

Back to top
DFC-PipodeClown[NL]

netherlands.png

Steam: cobops2user
Origin ID: Pip0deCl0wn
PostPosted: Sat 04, Nov 2017 17:10 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Heb hem ook gekocht, maar dit weekend veel familie gedoe, dus zal pas later gamen

There is no escape-we pay for the violence of our ancestors
Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Mon 06, Nov 2017 18:47 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

lees tot nu toe, wat niet verwonderlijk is met dat server systeem veel server en connectie problemen...... Sad

Back to top
DFC-OJ[NL]

netherlands.png

Steam: OJ[NL]
PostPosted: Fri 10, Nov 2017 21:20 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Ik heb 'm aangeschaft en de SP inmiddels uitgespeeld. Gebruik van de WW2 wapens is super mooi in de game.

MP werkt bij mij (nog) niet omdat ik geen connectie kan maken.... eerst foutcode 102526 nu 32770. Betekent dus weer allerlei routerinstellingen controleren / aanpassen (waar ik liever ver weg van blijf). Waarom werkt zo'n game nu niet eens direct goed. Nu nog maar even terug naar BF1.
Back to top
DFC-TheEd[NL]

netherlands.png

Steam: terminator82997
Origin ID: The_Ed_NL
PostPosted: Sat 11, Nov 2017 21:29 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

keer goeie internet provider in huis halen

Back to top
DFC-Scorpion[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 14, Nov 2017 18:51 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

DFC-OJ[NL] wrote (View Post):
Ik heb 'm aangeschaft en de SP inmiddels uitgespeeld. Gebruik van de WW2 wapens is super mooi in de game.

MP werkt bij mij (nog) niet omdat ik geen connectie kan maken.... eerst foutcode 102526 nu 32770. Betekent dus weer allerlei routerinstellingen controleren / aanpassen (waar ik liever ver weg van blijf). Waarom werkt zo'n game nu niet eens direct goed. Nu nog maar even terug naar BF1.

Verify that UPnP is turned ON in your router settings(most have it on by default)
Exit Steam (download the image below if you need to)

In order from top to bottom the ports you are enabling are UDP, UDP, TCP, UDP, TCP (you can put all of the UDP/TCP together into one port to make it easier.
Set your PC up as static IP so that whenever you restart or reboot your router you don't pickup a different DHCP address. Mine is 10.0.0.5, yours may be something like 192.168.0.2, to find what you're on just go to the start menu -> cmd -> ipconfig(press enter). Default gateway(your router) will always end with a .1 don't mess with that.
Start Steam
Check to see if you can open WW2 MP.
I'm pulling this straight from https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=8571-GLVN-8711 for the ports to forward.

mss helpt dit??

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Tue 14, Nov 2017 20:13 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Weer allemaal onzin uit halen om een game te kunnen spelen, is toch weer drama...was ook te verwachten. Sad

Back to top
DFC-Scorpion[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 01, Dec 2017 19:15 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Degene die COD ww2 hebben.....kunnen we mss een dag prikken om met elkaar te spelen, lijkt mij wel gezellig thumbsup

Back to top
DFC-Bobtopus[NL]

netherlands.png

Steam: bobtopus
Origin ID: bobtopus
PostPosted: Mon 04, Dec 2017 08:46 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Goed idee - ik doe graag mee!!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
DFC-Scorpion[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 08, Dec 2017 18:19 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

maandag 11-12 ben ik rond 19:00 uur tot ongeveer 23:30 uur online om COD WW2 te spelen. Als je er ook bent laat het dan even weten.

Back to top
DFC-Justsomebody[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 08, Dec 2017 20:00 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

GA gewoon op TS in het juiste kanaal zitten kan iedereen zien dat je online bent Wink
ALs je inlog op de site hebben we een mooi overzicht van TS kan je gelijk zien welke prutsers online zijn Razz

Back to top
DFC-TheEd[NL]

netherlands.png

Steam: terminator82997
Origin ID: The_Ed_NL
PostPosted: Sat 10, Feb 2018 20:28 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

allemaal effe reageren en liken op https://community.callofduty.com/t5/World-War-II-PC/Gametype-hardcore/td-p/10640964
Hardcore forever

Back to top
DFC-ForShizzle[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 11, Feb 2018 16:29 Post subject: No icon Re: Call of Duty WW2 Reply with quote

Done

Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Call of Duty - Series Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum